- 27 sep 2008, 17:14
Sorry, laatste tijd erg veel offline. Het internet valt de laatste tijd op het station elke keer weg en dan worden er geen uploads gedaan en kan ik de pc niet bereiken. Waarom het internet wegvalt weet ik niet, kan vele oorzaken hebben (verbouwing, kabelbreuk, lengte kabel, kabel doorgebeten, spitter defect, modem keuren, adsl storing provider, stekker eruit, etc, etc..). Wist ik de oorzaak maar....
Een van de oorzaken heb ik min of meer opgelost door een ander ftp programma (Fling) te installeren, dus dat houd alweer in dat de boel iets minder offline is (scheelt enkele uurtjes per week).
Dus, soms een spontane update en soms weer eventjes niet. Hoop dat dit medio 2009 toch beter gaat worden als de herbouw van het woonhuis weer is voltooid.

Een van de oorzaken heb ik min of meer opgelost door een ander ftp programma (Fling) te installeren, dus dat houd alweer in dat de boel iets minder offline is (scheelt enkele uurtjes per week).
Dus, soms een spontane update en soms weer eventjes niet. Hoop dat dit medio 2009 toch beter gaat worden als de herbouw van het woonhuis weer is voltooid.