Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door tjabine
Ik heb ook al een tijdje een foutmelding in Drupal over de windchill.

Ondanks de melding werkt het wel gewoon.

dit is de melding:Notice: Undefined variable: ajaxlowWindchill in include() (regel 62 van /home/deb49595/domains/weerheerhugowaard.nl/public_html/Actueel.php).

Gaat om deze regel.
Code: Selecteer alles
<td class="td1"><font class="symbool"><span class="ajax" id="ajaxlowWindchill"><?php echo $ajaxlowWindchill ?></span> °C</font></td>
Door Overijse
tjabine schrijft:
Ik heb ook al een tijdje een foutmelding in Drupal over de windchill.

Ondanks de melding werkt het wel gewoon.

dit is de melding:Notice: Undefined variable: ajaxlowWindchill in include() (regel 62 van /home/deb49595/domains/weerheerhugowaard.nl/public_html/Actueel.php).

Gaat om deze regel.
<td class="td1"><font class="symbool"><span class="ajax" id="ajaxlowWindchill"><?php echo $ajaxlowWindchill ?></span> °C</font></td>

Is de variabele $ajaxlowWindchill wel gedefinieerd ervoor, bijvoorbeeld door :

$ajaxlowWindchill ='vul hier in wat ajaxlowwindchill moet zijn';

Grtz
Kris
Door tjabine
Hoi Kriz,

Ja dat is hij!
Hij geeft ook gewoon de juiste waarde.
Ondanks dat hij gewoon werkt krijg ik de foutmelding van Drupal.

Gr Ron.
Door Overijse
Als het toch werkt, de debug uitschakelen in drupal. (zal wel ergens zo'n functie in de config zitten denk ik), anders

xdebug_disable();

bovenaan je script net na
<?php
opnemen, zo wordt de error niet meer weergegeven.

Grtz
Kris
Door jacg
tjabine schrijft:
Hoi Kriz,

Ja dat is hij!

Gr Ron.

Ik denk niet dat hij werkte Ron, wel je ajax variabele maar niet je php variabele!
Zodra je webpagina voor de eerste keer wordt geïnitialiseerd wordt de php variabele gebruikt, de ajax variabele neemt het daarna over.

Op het moment dat je ajax script bijv een tekstbestand niet kan lezen, was je windchill waarde leeg geweest.
Door tjabine
Je had gelijk! dat was het inderdaad.

Gr Ron.

jacg schrijft:
tjabine schrijft:
Hoi Kriz,

Ja dat is hij!

Gr Ron.

Ik denk niet dat hij werkte Ron, wel je ajax variabele maar niet je php variabele!
Zodra je webpagina voor de eerste keer wordt geïnitialiseerd wordt de php variabele gebruikt, de ajax variabele neemt het daarna over.

Op het moment dat je ajax script bijv een tekstbestand niet kan lezen, was je windchill waarde leeg geweest.