Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door WeerStationWoerden
Zins de server geupt is naar php v 5.5.17
Heb je alleen maar problemen met je scrips
De 1 naar de ander error krijg je naar je kop gegooid .
Natuurlijk zal wel een oplossing voor zijn maar ja dan moet je wel expert zijn in php .
En ja daar hoor ik niet bij .
Heb toch al zelf het 1 en ander kunnen oplossen .

Maar dan stuit in het WXSim script op de error .
Europe/Amsterdam] PHP Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/weerstat/public_html/wxsim/wxall.plaintext.php on line 481

Zelfde geld voor de wxhistory.php (Daily / Monthly Weather History From This Station)
Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/weerstat/public_html/include-wxhistory.php on line 362

Dan heb je ook nog het problem van mysql_connect
Das ook verandert
Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/weerstat/public_html/include-whos-online-page.php on line 68

Word hier niet zo vrolijk van
Zal een server terug gaan naar een oudere versie php denk het niet… dus zal er wel mee moeten leven
maar ja de errorlog op de server loopt wel lekker vol op deze manier
elke klik op de page veroorzaakt 13x de zelfde regel per script gaat lekker hard zo !!
Door baroman
Hoi Gert

Ja , ik zie het je postbus puilt uit. Maar goed "er zijn meer mensen op dit forum die het niet weten als wel" we zetten allemaal wel eens wat op dit forum en je kunt niet meteen verwachten dat je een antwoord krijgt.
Niet alles komt en lukt meteen.

Groeten Ronnie..
Door WillemMoes
Ik zit ook op een server die een php versie > 5.5 geplaatst heeft en ontmoet probleempjes, in de loop der tijd plaatst een mens allerhande scripts zonder veel na te denken: 'als het maar werkt'.
Nu ben ik verplicht om het allemaal wat na te kijken, ik merk dat ik wel op vijf manieren de database aanspreek.
De oplossing is simpel, 10% inspiratie en 90% transpiratie :-)
Ik heb nu zelfs het omgekeerde, vond een goed login-script en wou het toepassen op een andere site waar nog 5.4 draait en wat denk je: nada werkt niet.
Zo blijven we bezig, 't is een hobby.