Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door roncpjovertoom
Dank je Wim,

Ik heb aangepast dus weer terug gezet van yahoo naar metar en de door jouw aangeleverde wsMetarXml.php op me webruimte gezet in de map weather2

En inderdaad, hij doet het weer, mij dank voor je werk.
Door wvdkuil
roncpjovertoom schrijft:
Dank je Wim,

Ik heb aangepast dus weer terug gezet van yahoo naar metar en de door jouw aangeleverde wsMetarXml.php op me webruimte gezet in de map weather2

En inderdaad, hij doet het weer, mij dank voor je werk.

Geen dank.

Kan je je instellingen bij HWA aanpassen? Als ik op het groene wereldbolletje klik krijg ik een foutboodschap.

Groeten, Wim
Door Vijversenkoi
Wim

Bedankt voor de updat.
Moeten we nu na het weekend nog van weather2/wsMetarXml.php bestand veranderen, of gaat het nu automatisch aanpassen ?
Door wvdkuil
Vijversenkoi schrijft:
Wim

Bedankt voor de updat.
Moeten we nu na het weekend nog van weather2/wsMetarXml.php bestand veranderen, of gaat het nu automatisch aanpassen ?
pas maandag avond onze tijd zijn alle 2 de data-streams weer beschikbaar. En dan kan ik testen of het heen en weer schakelen tussen beide streams werkt. Dus dinsdag eventueel een volgende versie.

Grt Wim
Door Soulmaster
je moet via facebook even toestemming vragen, die krijg je maar je moet wel een link plaatsen naar hun website en de credits toevoegen
Door wvdkuil
Soulmaster schrijft:
je moet via facebook even toestemming vragen, die krijg je maar je moet wel een link plaatsen naar hun website en de credits toevoegen

Dus dan halen we die pagina maar beter uit het menu zoals het bij de template wordt aangeleverd..

Je kunt alleen met een facebook account zelf toestemming vragen.

En daar ik geen facebook heb moet je zelf de pagina aanpassen en zelf toestemming vragen
of: B)
Via deze link kun je hem helemaal zelf bouwen: https://github.com/cambecc/earth

Wim