Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wvdkuil
Voor hen die er nog niet uit zijn:

Wacht niet tot 1 januari met de EWN forecast te vernieuwen !

Als uw ewn_frc/ewn_frc/ewn_frc_config.php al een regel (ongeveer 24) heeft met
Code: Selecteer alles
# Your personal API-key, get it from EWN member-area. Required from 2015-01-01.
$apikey                 = "";                               

haal dan eerst de api-code op en plaats die in uw huidige versie.
Als u de laatste versie wilt installeren wordt die hernoemd, niet weggegooid.
U kunt dus relatief snel weer terug.

As er GEEN api-key regel aanwezig is MOET u de laatste verise downloaden en installeren want anders werkt het EWN script niet meer over 1 week.

===> bijgevoegd een zip

In de map zit een beschrijving, de aangepaste config en wellicht overbodig (2.6 heeft dat al) de extra scripts.

In het kort:

-download de ewn_frc map van de EWN website en kopieer uw API key
-pas de config aan, vergeet NIET uw API key in te vullen
-eventueel menu aanpassen
-eventueel "aanroep" scripts opladen

Alles meer in detail beschreven in de readme

Groeten, Wim

Als u hierbij ondersteuning nodig heeft wacht dan niet tot 1 januari!
Bijlagen
(55.99 KiB) 224 keer gedownload
Door T.J.
Hallo.

Ik heb EWN aan de praat gekregen met hulp van Wim.
Mijn dank daarvoor.
Echter 1 vreemd verschijnsel, als ik de EWN forecasts pagina open, verschijnt alles netjes in beeld, alleen verdwijnt de kaart rechtsboven op de overzichtspagina na een 5 tal seconden weer, krijg eerst de neerslag kaart te zien, daarna niets meer, een leeg vak, ook de aanvinking onder de kaart wordt leeg. Opnieuw aanvinken helpt niet.
Dit is echter alleen op mijn 2 in 1 laptop het geval, op de "gewone" laptop met Windows 7 geen probleem, de 2 in 1 draait op windows 8.1 en als browser gebruik ik firefox op beide laptops.
Is dit een browser kwestie of een windows kwestie?
Misschien dat iemand met windows 8.1 even kan kijken misschien dat het aan mijn 2 in 1 laptop ligt.

Alvast bedankt, Tjeerd.
Door jango
T.J. schrijft:
Hallo.

Ik heb EWN aan de praat gekregen met hulp van Wim.
Mijn dank daarvoor.
Echter 1 vreemd verschijnsel, als ik de EWN forecasts pagina open, verschijnt alles netjes in beeld, alleen verdwijnt de kaart rechtsboven op de overzichtspagina na een 5 tal seconden weer, krijg eerst de neerslag kaart te zien, daarna niets meer, een leeg vak, ook de aanvinking onder de kaart wordt leeg. Opnieuw aanvinken helpt niet.
Dit is echter alleen op mijn 2 in 1 laptop het geval, op de "gewone" laptop met Windows 7 geen probleem, de 2 in 1 draait op windows 8.1 en als browser gebruik ik firefox op beide laptops.
Is dit een browser kwestie of een windows kwestie?
Misschien dat iemand met windows 8.1 even kan kijken misschien dat het aan mijn 2 in 1 laptop ligt.

Alvast bedankt, Tjeerd.

Dit gebeurd bij mij ook op de Ipad in Safari.
bij het openen vraagt de pagina om mijn juiste locatie te kunnen bepalen waarna hij goed opent en dan na een paar seconden verspringt naar de onderstaande situatie.
Echter op de pc met win7 en Safari opent de pagina wel goed.
Door reitsma1960
Helaas zijn er nog problemen met EWN en de Safari browser.
Probleem is dus bekend maar niet gemakkelijk om op te lossen.
Dit zal dus niet aan de Leuven template liggen maar aan het EWN script.

Groet,
Oebel