Algemeen forum voor discussie over de website
Door Snarf2000
Beste forumleden.

Ik ben sinds vandaag niet meer moderator op HWA.
Niet omdat ik het niet leuk vond, maar gewoon de tijd er niet voor vrij kan maken.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor alles wat jullie ook voor HWA hebben gedaan.
Zonder jullie is er geen lang leven voor HWA.

Zelf ga ik me meer bemoeien met mijn vrije tijd.
Klinkt stom, maar weekends ben ik altijd gezellig met mijn gezin op de camping.
Heerlijk genieten van het mooie weer en hopen op de onweersbuien die over ons heen gaan trekken.
Ik heb zelfs speciale apparatuur aangeschaft om die snelle flitsen op camera te krijgen.
Ik hoop op een onweer rijke zomer dus.
De mooie plaatjes zal ik hier posten als het me gelukt is. :laugh:

Voortaan zijn er alleen nog Luc en Kris die alles in goede banen moeten lijden.
Wellicht zal er te zijner tijd wel een oproepje komen voor een nieuwe moderator.

Deze wens ik dan ook veel succes.
Het is best wel leuk om te toen, maar je moet er wel de tijd voor hebben.
Om het naast een drukke baan te doen valt niet mee.
Maar wie weet is er een handige vutter die tijd over heeft en zich geroepen voelt.
Ik zou zeggen, meld je bij Luc.

Ik groet u allen.
(Maar blijf nog wel actief op HWA hoor !!)

Grt Frans
Door weerstationhoogeloon
Frans bedankt, voor de tijd die besteed hebt aan het in goede banen leiden van dit forum!
....en ook voor je tips and trics over de techniek (bouw-projektjes) waar we, evenals van het weer, ook hebben mogen genieten! Ik hoop dat je toch nog regelmatig berichtjes post over het weer en relevante zaken. Ik heb ze altijd met plezier gelezen.

Veel succes en plezier op de camping en met je vrije tijd.

gr. Remie
Door teesee64
Hoi Frans,

Ook van mijn kant, dank voor je inzet op deze mooie site. Jammer dat je vertrekt, maar kan het ook begrijpen. Dus respect voor je beslissing al gaan we je inbreng zeker te weten erg missen hier!!!

Uiteraard kijk ook ik uit naar al die mooie plaatjes die je gaat schieten:)

Groet,
Theo
Door osjohn
Bedankt voor je inzet als moderator !!! maar ik ben ook blij dat je weer een van de 369 weeramateurs blijft.

John
Door Meteoschoonebeek
Beste Frans

Bedankt voor al je hulp hier en buiten het weer actueel.
We gaan je hulp hier zeker missen en de tips die ons werd gegeven door jou waren altijd erg gebruik baar gelukkig stop je niet met deze leuke hobby het vergt erg veel tijd en aandacht stapje terug is soms wel goed.

Heel erg bedankt
Voor alle hulp en geniet van je verdiende rust.

Groetjes jeroen Bosma
Meteoschoonebeek
Door ws vreewijk
Hallo Frans,
Ik lees het net pas na een weekje weg:)

Dank je voor alle inzet en dan niet alleen wat zichtbaar is geweest maar ook voor alles achter de schermen.

Fijn dat je wel actief blijft en dat we je nog wel als weeramateur lastig kunnen vallen met het een of andere probleempje , waar je vaak de helpende hand bood in het verleden,en naar ik denk ook in de toekomst.

Spreek je , en geniet ervan en veel plezier met de jacht op mooie foto's.

gr Chris