Algemeen forum voor discussie over de website
Door PScho
Hallo,

Goed nieuws voor AWEKAS deelnemers die nog niet over een eigen website beschikken of van website-layout willen veranderen !.

Per 1 augustus a.s. is het mogelijk om voor 3.50 euro p.mnd. ( 42,- euro p.jr. ) over een eigen website te beschikken welke geheel door AWEKAS met je eigen data wordt verzorgd.

Activeren via opgave van je stations AWEKAS ID ( staat op je gebruikersinfo ) Configuratie is eenvoudig zelf te doen.

Tot 31 augustus is een demosite van je eigen station gratis te testen.

Voor meer info zie :

http://www.awekas.at/stationsweb/info/index.html

( demo-design 1 of 2 activeren en rechts boven nl. voor taalwisseling aanklikken )

Veel plezier ermee!

Paul Scholten
Door PScho
Je bedoelt de activeringssite Gert? Deze is inderdaad in Duits maar kan zo nodig vertaald worden. De site zelf is in meerdere talen ( rechts boven ) om te zetten.

groet,
Paul
Door giantocr
Hoi Paul,

Werkt perfect op deze manier al even uitgeprobeerd.
Ziet er strak uit.
Zal even een link maken ernaar toe op mijn site.

Vr groet,

Piet

PScho schrijft:
Hallo,

Vanaf 1 augustus kun je ( indien je data stuurt aan Awekas ) je stationswebsite uit proberen:

Link:
http://stationsweb.awekas.at/index.php?id=xxx

Op de plaats van xxx komt je eigen ID van Awekas ( zie onder "mijn Awekas "> gebruikersgegevens.

Groeten,
Paul Scholten
Admin.Awekas
Door baroman
Hallo Meteovrienden

Waarom is dit niet gratis? Wij leveren toch ook weer data aan?
Ja, je ben Nederlander of niet!
En 3.05 euro elke maand dit klein bedrag komt elke maand weer.

Maar het ziet er mooi en duidelijk uit, Maar jammer van de 3.05 Euro ondanks dat de data mooi gepresenteerd wordt. HWA vraagt ook geen geld om je weer data te deponeren, of zie ik dit verkeert.

Groeten Ronnie..
Door SpeedyGJ
Voor minder dan 40 euro per jaar heb je een eigen webhost + domein en kun je alles na wens maken of laten maken + je hebt nog ruimte over om uit te breiden.
Wat dat betreft vind ik 3.50 toch wat aan de dure kant.