Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door reitsma1960
w2ligvianen schrijft:
inderdaad, super bedankt, was er iets mis?

Graag gedaan. Was niks mis hoor. Was even blijven liggen ivm drukke werkzaamheden aan de nieuwe website en andere zaken.

Mvrgr,
Oebel
Door JozBaz
Hallo Oebel,

Indien ik voor station 'Son' bijvoorbeeld de periode 10 - 25 augustus kies, krijg ik bijgesloten grafiek te zien. Mijn eigen maandoverzicht staat hier: http://www.weerenmeer.nl/month.php

Waar zie ik in de grafiek (om eens wat te noemen) de 8.8mm 2.4mm en 6.4mm van respectievelijk 23, 24 en 25 augustus? En zou ik bij 13 augustus geen temperatuur van 30.2ºC moeten zien?

Ik vermoed dat de 'meetmomenten' van de temperatuur een beetje ver uit elkaar liggen waardoor extremen gemist worden. Maar hoe het bij de neerslag werkt is me niet duidelijk.

Helpt dit?

Groet,

Jos
Door JozBaz
Afbeelding bijgevoegd
Bijlagen
Scaled_Image-b43308a07a1d5a0b6fb705ce49af9655.jpg
Scaled_Image-b43308a07a1d5a0b6fb705ce49af9655.jpg (80.41 KiB) 3399 keer bekeken
Door reitsma1960
JozBaz schrijft:
Hallo Oebel,

Indien ik voor station 'Son' bijvoorbeeld de periode 10 - 25 augustus kies, krijg ik bijgesloten grafiek te zien. Mijn eigen maandoverzicht staat hier: http://www.weerenmeer.nl/month.php

Waar zie ik in de grafiek (om eens wat te noemen) de 8.8mm 2.4mm en 6.4mm van respectievelijk 23, 24 en 25 augustus? En zou ik bij 13 augustus geen temperatuur van 30.2ºC moeten zien?

Ik vermoed dat de 'meetmomenten' van de temperatuur een beetje ver uit elkaar liggen waardoor extremen gemist worden. Maar hoe het bij de neerslag werkt is me niet duidelijk.

Helpt dit?

Groet,

Jos

Hoi Jos,

Ik zou deze vraag aan Henkka stellen via dit mailadres: weatherc@euweather.eu
Dit gaat inhoudelijk over je data en daarvoor moet je bij hem zijn.

Succes.

Groet,
Oebel
Door reitsma1960
Dag allen,

Vanaf nu is het nieuwe EWN script te downloaden op de bekende plaats.

Veel plezier ermee.

mvrgr,
Oebel
Door giantocr
Hoi Oebel,

Ik zie op de oude plaats geen nieuwe EWN script staan?
Of heb ik misschien een verkeerde bril op, of link?

Vr groet,

Piet

reitsma1960 schrijft:
Dag allen,

Vanaf nu is het nieuwe EWN script te downloaden op de bekende plaats.

Veel plezier ermee.

mvrgr,
Oebel