Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door WSParkstad
@All,

Vraag en opmerking.
Hebben jullie ook het probleem dat als het Template op Frans staat, dat het niet werkt de EWN?

Nederlands, Duits Engels werken gewoon.

M. Vr. Gr,

Marcel.
Door wvdkuil
WSParkstad schrijft:
@All,

Vraag en opmerking.
Hebben jullie ook het probleem dat als het Template op Frans staat, dat het niet werkt de EWN?

Nederlands, Duits Engels werken gewoon.

M. Vr. Gr,

Marcel.
EWN ondersteunt geen Frans.
Zal de template scripts aanpassen en naar Engels overgaan,
Wim
Door wvdkuil
Hierbij de aangepaste scripts om de EWN forscast/maps/member scripts te gebruiken binnen de Leuven-Template.

Er is nu een controle op alle door EWN ondersteunde talen ingebouwd. lang='fr' wordt niet ondersteund en vervangen door 'en'

U hoeft alleen de complete map wsEwn te vervangen,

Wim
Bijlagen
(20.26 KiB) 215 keer gedownload
Door hvd51
Wim,

Als je op de vlag klikt om een ander (zoek) land te kiezen en de taal staat ingesteld op Nederlands of Duits, verschijnt er neen lijst met landen waarvan de speciale tekens niet juist worden afgebeeld.

Niet dat het mij erg stoort, maar toch even gemeld.

Harm
Door wvdkuil
hvd51 schrijft:
Wim,

Als je op de vlag klikt om een ander (zoek) land te kiezen en de taal staat ingesteld op Nederlands of Duits, verschijnt er neen lijst met landen waarvan de speciale tekens niet juist worden afgebeeld.

Niet dat het mij erg stoort, maar toch even gemeld.

Harm

Het zijn niet alleen de landen in de dropdown maar ook de toelichtende teksten in het Duits die fouten bevatten. De twee taalbestanden in de weather??/ewn/lang/ map worden verkeerd herkend. Het lijkt erop dat de bestanden in ISO-latin-9 gemaakt zijn maar ze worden herkend als ISO-latin-1.
Ik heb er nu even UTF-8 van gemaakt.

Maak een kopie en probeer deze eens.

Groeten, Wim
Bijlagen
(20.94 KiB) 224 keer gedownload
Door wvdkuil
mandersp schrijft:
Hallo Wim, het werkt bij mij goed.
Maar hoe kan ik dit dan zien in de template?

http://www.weerstationheijen.nl/weather28

De scripts zijn bedoeld voor deelnemers aan EWN

Dus als je daar je data voor beschikbaar stelt mag je de scripts gewoon gebruiken. Zet dan wel in de wsUserSettings de instelling aan dar je deelnemer van EWN bent.

Wim