Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteonoord
SpeedyGJ schrijft:
Tja of ik mee ga doen weet ik nog niet helemaal, ik ben het met de negatieve mensen een maar ook weer met de positieve, ik zie het allemaal nog even aan :) kijken wat de vorderingen zijn ;)

Hi Speedy,

Even een vraag : Kun je mij een definitie geven wat het in deze nu inhoud, een negatief mens dan wel een positief mens ?

Is iemand, die het niet eens is met een bepaald voorstel, dan een negatief mens ?

Ik hoop dat je mij niet zo classificeert.

Groet

Bert J. van Bergen
Door wsp
SpeedyGJ schrijft:
Tja of ik mee ga doen weet ik nog niet helemaal, ik ben het met de negatieve mensen een maar ook weer met de positieve, ik zie het allemaal nog even aan :) kijken wat de vorderingen zijn ;)

Hallo Speedy, een goede beslissing.
Dit is ook mijn mening, tot nu toe staat die bij mij aan om te kijken wat eruit gaat komen.
Ik heb Luc nu denk ik wel duidelijk gemaakt hoe ik erover denk en hoop dat hij hier wat mee doet en geef hem wel de gelegenheid om er iets meer uit te halen voor ons, want ik spreek niet alleen voor mij zelf.

Groetjes.
Door SpeedyGJ
Meteonoord schrijft:
SpeedyGJ schrijft:

Hi Speedy,

Even een vraag : Kun je mij een definitie geven wat het in deze nu inhoud, een negatief mens dan wel een positief mens ?

Is iemand, die het niet eens is met een bepaald voorstel, dan een negatief mens ?

Ik hoop dat je mij niet zo classificeert.

Groet

Bert J. van Bergen

Oke negatief is misschien wel een verkeerd woord, bedoel dus gewoon mensen die het niet met alles eens zijn.

Waar het mij om gaat is meer wat je hiervoor terug krijgt. Het laatste bericht van Jannes b.v als dit niet gebeurt dan is het voor mij al bekeken zaakje..want hier neem ik zeker geen genoege mee. Die 20% korting op cursussen heb ik niks aan want daar ga ik toch niet heen. Zoals meerdere al zeiden, we hebben meer aan die Pro abbo, luc zegt al dat hij hier over gehad hebben en dat ze hier niet mee akkoord gaan, oke nu gaat die het nog eens proberen maar ik denk niet dat ze hiermee een tegenprestatie willen doen, dit is jammer anders zou het best interessant worden ;)

Kijk oke het zijn maar gegevens en het is leuk als je tijdens het praatje je eigen station wordt gezegd, maar oke als dat van Jannes waar zou zijn dan doen we het voor niks en dan? Denk dat heel wat mensen gaan afhaken en zou al het werk voor niks zijn geweest.
Door Meteonoord
Oké Speedy, nu is het duidelijk, maar er is mijns inziens niets mis met mensen die kritisch naar zaken kijken en aan de hand daarvan een mening opbouwen.

Mijn indruk is dat Luc vele kwaliteiten heeft, maar dat onderhandelen nou niet bepaald zijn sterkste kant is. Op zich niets mis mee maar zet dan mensen in, die de kwaliteiten wel hebben, je moet tenslotte wel de belangen van ca 160 mensen behartigen.

Maar we zien wel, persoonlijk lever ik op deze condities geen gegevens aan naar MC en hou ik het in beraad of de levering aan HWA nog wel doorgaat.

Groet, en uhhhhh ....... hou plezier in je hobby.

Bert J. van Bergen
Door Meteo Simpelveld
Meteonoord schrijft:
Oké Speedy, nu is het duidelijk, maar er is mijns inziens niets mis met mensen die kritisch naar zaken kijken en aan de hand daarvan een mening opbouwen.

Mijn indruk is dat Luc vele kwaliteiten heeft, maar dat onderhandelen nou niet bepaald zijn sterkste kant is. Op zich niets mis mee maar zet dan mensen in, die de kwaliteiten wel hebben, je moet tenslotte wel de belangen van ca 160 mensen behartigen.

Maar we zien wel, persoonlijk lever ik op deze condities geen gegevens aan naar MC en hou ik het in beraad of de levering aan HWA nog wel doorgaat.

Groet, en uhhhhh ....... hou plezier in je hobby.

Bert J. van Bergen

Goedemiddag Bert

Deze Bert is het met je eens.

Groet Bert
Door weerzoetermeer
Beste collega deelnemers,

Ik begrijp iets niet en wellicht kunnen jullie mij hiermee helpen.

Het gaat uiteraard over de toekomstige samenwerking met MC. Een aantal deelnemers is het niet eens met de overeenkomst die hier betrekking op heeft. Dat kan, niet iedereen is tevreden te stellen, en het is ieders goed recht om het ergens niet mee eens te zijn. Gelukkig hebben we hier een forum zodat we er ook over kunnen discussiëren.

Waarom willen een aantal deelnemers die het niet eens zijn met de overeenkomst gelijk ook hun data levering aan HWA stop zetten?

Is dat omdat men geen vertrouwen heeft in HWA (en dus ook niet in Luc) dat als men aangeeft geen data te willen leveren aan MC toch denken dat hun data richting MC gaat? Of speelt er nog iets anders?

Zou iemand dat eens willen/kunnen uitleggen?

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door osjohn
Hallo Thierry
De fout ligt bij Luc, hij heeft vooruitlopent dit bovenstaand bekent gemaakt voordat er iets rond was. Als goed ondernemer moet je deze discussies voorkomen en als alles rond is dan pas doorgeven wat er gebeuren gaat.
Luc is de baas van dit forum die beslist wat er gebeuren gaat en de ( onbetaalde ) leden zijn er vrijwillig.
Is het geweldigge opzet zo,n weersite opzetten waar je ook nog je hobby in heb maar dan zal je toch ook je verandwoording moeten nemen en deze discussies moeten stoppen.

Luc, Proficiat met je geweldigge site maar wordt een een baas over je eigen site !!!!

John van Os
Door wsp
@Thierry,

Hallo Thierry,

In mijn situatie is dit wel zo en kom ik er eerlijk vooruit dat ik het dan niet vertrouw, dit heeft meer te maken met mijn verleden.
Ik weet dat dit een verkeerde beslissing is en vooral dat ik het dan niet vertrouw terwijl Luc het niet door speeld.
Maar ik ben zo vaak op de koffie gekomen dat ik een iemand niet de kans geef om mij toch weer op de een of andere manier het vertrouwen in de mensheid te verliesen.
Klinkt allemaal sociaal of zo, maar dat is inderdaad mijn probleem.
Dit probleem ligt dus niet aan Luc maar aan mij, hopelijk dat dit ook overkomt bij de weer amateurs.

Het leven met een flinke PTSS is niet gemakkelijk hoor en zijn de uitwerkingen goed te volgen hier op het forum hoe ik kan reageren, maar wel achter mijn standpunt blijf staan.

Ondanks dat Luc aan gaf om data te versturen die hij ook aan MC stuurt te cocontroleren wat ik perfect vindt dat hij daar zo voor open staat. Ik weet dat ik een last ben voor Luc, maar dat heb ik hem al eens uitgelegd aan de phone dacht ik zo.

Kan hier wel dieper op in gaan maar brengt niet meer waarde aan deze topic, maar dat probleem ligt duidelijk bij mij Thierry en niet bij Luc.

Om geen contoleur te worden of zo geef ik mij dus ook niet op voor station om dit te controleren, natuurlijk zou ik dit graag willen doen om voor mij zelf ook het gevoel te geven dat Luc zich aan het woord houd. ook om het te voorkomen dat er dan mensen zijn denken dat ik het daarvoor doe, ben lastig he :-)

Maar dat is mijn reden en geen andere reden is er. Bij mij moeten mensen het vertrouwen winnen en beginnen met 0% heb je eenmaal het vertrouwen opgewekt dan kun je op mij een huis bouwen.

Hopelijk dat dit voor je duidelijk is,
Door SpeedyGJ
Iedereen heeft wel een minder sterke kant kun je niks aan doen al vind ik het knap dat hij het zover heeft kunnen schoppen :) ben maar al te blij met HWA, hieraan kan ik zien hoeveel invloed ik heb op mijn gegevens en wat de lokale verschillen zijn :)
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 45