Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteo Simpelveld
Zaferr schrijft:
Maak dan een apart topic open met onzin ofzo.. dit gaat toch over de samenwerking? niet over elkaars gewicht etc etc. ga ergens anders verder over deze onzin discuseren ofzo...

Goedemorgen,

Deze tread is in mijn ogen een soap geworden, laten we dan ook eens wat flauwekul maken om de spanning te doorbreken. Iedereen wie wat te zeggen heeft zal dit nu wel gedaan hebben.
Het lijkt wel of het bestaan van deze en/of onze site's van de samenwerking met MC afhangt.
Jongens waar zijn we mee bezig.

Groet Bert
Door wsp
Hallo,

Wat mij nu opvalt is dat er wel mensen reageren op een grap maar niet op de inhoud van het samen werken met MC, dan houden ze zich stil, maar ojee als er een grap komt dan tikken ze wel. beetje jammer.

Aangezien we niks vernemen van de situatie en er de spanning van af gaat van het thema MC mag er toch wel een grapje tussen door komen, dat gebeurd zo vaak op vergaderingen, zelf's nog in de politiek gebeurd dit.

Maar goed, wat ik mij nog wel afvraag is of dat MC ook op het forum zit?
Lijkt mij voor Luc een stuk gemakkelijker als die jongens ook mee zouden lezen en commentaar kunnen geven direkt bij opmerkingen die wij plaatsen.

Dit is geen grap en meen ik echt dus, een stap minder in de communicatie kan veel fouten en misverstanden voorkomen.
Ondanks dat blijf ik het gezellig vinden hier ;-)
Door Luc
Zo'n beetje alles is al gezegd. De discussie lijkt af te dwalen naar 'off-topic' zaken. Daarover mag wat mij betreft gediscussieerd worden, maar niet in dit topic. Daar is een 'off topic' categorie voor ingericht.

Ik wil het topic echter niet sluiten, omdat ik het belangrijk vind dat iedereen zijn mening kan geven over dit onderwerp. Ook wil ik Meteo Consult de gelegenheid geven om volgende week te reageren. Hopelijk kunnen zij nog wat twijfel wegnemen.

Daarom een vriendelijk, doch dringend verzoek om de reacties on-topic te houden.
Door weerzoetermeer

Als je het hele topic had gelezen had je geweten dat MC wel eens gereageerd heeft in dit topic. Volgens mij pagina 4 of 5.....

Gr.
Thierry van Wijland
Door Luc
weerzoetermeer schrijft:

Als je het hele topic had gelezen had je geweten dat MC wel eens gereageerd heeft in dit topic. Volgens mij pagina 4 of 5.....

Gr.
Thierry van Wijland
Klopt Thierry,

maar ik denk dat bedoeld wordt nadat de inhoud van de samenwerking bekend is geworden.

Meteo Consult zal komende week ook nog reageren.

Luc
Door wsp
Luc schrijft:
weerzoetermeer schrijft:

Gr.
Thierry van Wijland
Klopt Thierry,

maar ik denk dat bedoeld wordt nadat de inhoud van de samenwerking bekend is geworden.

Meteo Consult zal komende week ook nog reageren.

Luc

Dt bedoel ik Luc, niet toen het bekend werdt dat er iets ging gebeuren, maar op de inhoud van hoe en wat, lezen doe ik zeker, maar niet op thema die niet van toepassing zijn Thiery, als je dan leest kijk ik ook naar de datum, dat speelt zich af voor de flinke discussie.
Door wsp
weerzoetermeer schrijft:
Duidelijk Luc. Ik probeerde eigenlijk aan te geven dat het wel waarschijnlijk is dat MC dit topic volgt aangezien ze al eens hebben gereageerd.

Gr.
Thierry

Hallo Thierry,

Je zegt het zelf eens hebben gereageerd.

Waarom niet nu en dat bedoelde ik er weer mee!
Door Meteonoord
CoenVS schrijft:
Beste allemaal,

Met aandacht heb ik de vele reacties op de posting van Luc gelezen.
Hopelijk lukt het om met de volgende puntsgewijze items voldoende in te gaan op jullie vragen en opmerkingen.

- De weergegevens zullen op www.weer.nl vrij beschikbaar zijn. Daar zullen we ook niet te veel presenteren en met een link naar jullie site zodat de bezoekers ook op www.hetweeractueel.nl gaan en blijven kijken. Die blijft ook gewoon als open website bestaan. Op het Weerkanaal kunnen we verwijzen naar de site. Ook dat zullen we met Luc verder vormgeven.

- We hebben er geen probleem mee als zo’n MOS-verwachting (alleen) op jullie eigen websites wordt gepresenteerd. We willen wel graag voorkomen dat deze verwachtingen op andere websites zomaar opduiken en daarom lijkt het een goed idee in de presentatie van deze verwachting iets op te nemen over de samenwerking van Meteo Consult en Hetweeractueel. Daar zullen we met Luc verder vorm aan geven.

- Directe inkomsten haalt Meteo Consult niet uit deze data. We kunnen iets extra’s bieden op het Weerkanaal en op de site, maar daar staan geen extra inkomsten tegenover. Dit is met Luc vooraf besproken. Mochten we mogelijkheden zien om de data tegen betaling te verkopen, dan zal dat altijd in overleg gaan met Luc en de deelnemers. Die rechten hebben we met deze samenwerking niet. Als we mogelijkheden zien, dan zal dat in goed overleg met Luc en jullie besproken worden. Op betaalsites zoals meteo24 komt de data ook niet.

- We spreken met Luc over een evt. onkostenvergoeding voor het beheer wat hij doet om het netwerk uit te breiden en te onderhouden.

Bij deze een goed en voorjaarsachtig weekend gewenst!

Coen Verrijn Stuart (Meteo Consult)

Hi Thierry,

Dit is het artikel wat jij bedoeld maar vergeet niet dat dit bericht al 7,5 maand oud is.

Na het voorstel is er na mijn mening niet gereageerd en zeker niet inhoudelijk door MC.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Luc
Ik heb een mailtje ontvangen van Meteo Consult. Daarin staat dat ze de reacties hebben gelezen en dat ze volgende week zullen reageren.

Laten we de discussie daarover nu stoppen!

Gr,
Luc
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 45