Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteonoord
Geachte collega's,

Zojuist is er door Luc onder het topic : Samenwerking Hetweeractueel met Meteo Consult een resumé gezet van de lezingen van Luc en MC.

Hierover kan niet worden gediscussiërd in dat topic. Met respect voor ieders mening maar dit is dus niet democratisch. Hiermede ga je in mijn ogen een niet juiste situatie creëren.

Een forum is toch ook om te discussiëren ? Door op deze manier de zaak te organiseren is het totaal beeld weg en komt de mening van de beide genoemden gecensureerd op het forum. Hier moet ik toch ernstig bezwaar tegen maken.

Maar ja, zo krijg ik wel de Zwarte Piet toegespeeld maar die zijn toch al weer vertrokken naar Spanje ? Op z'n minst en dan wel op z'n allerminst zou er een meer dan duidelijke verwijzing moeten komen naar de discussie hierover. Ik krijg sterk de indruk dat Luc de discussie over de samenwerking uit de weg gaat.

Wellicht ten overvloede zij vermeld :

IK BEN NIET TEGEN EEN SAMENWERKING MET METEO CONSULT
echter ik ben wel tegen de samenwerking in deze vorm.

Met collegiale groet,

Bert J. van Bergen
Door Luc
Meteonoord schrijft:
Geachte collega's,

Zojuist is er door Luc onder het topic : Samenwerking Hetweeractueel met Meteo Consult een resumé gezet van de lezingen van Luc en MC.

Hierover kan niet worden gediscussiërd in dat topic. Met respect voor ieders mening maar dit is dus niet democratisch. Hiermede ga je in mijn ogen een niet juiste situatie creëren.

Een forum is toch ook om te discussiëren ? Door op deze manier de zaak te organiseren is het totaal beeld weg en komt de mening van de beide genoemden gecensureerd op het forum. Hier moet ik toch ernstig bezwaar tegen maken.

Maar ja, zo krijg ik wel de Zwarte Piet toegespeeld maar die zijn toch al weer vertrokken naar Spanje ? Op z'n minst en dan wel op z'n allerminst zou er een meer dan duidelijke verwijzing moeten komen naar de discussie hierover. Ik krijg sterk de indruk dat Luc de discussie over de samenwerking uit de weg gaat.

Met collegiale groet,

Bert J. van Bergen
Bert,

Voor nieuwkomers op HWA is het lastig om te zien wat ten grondslag ligt aan de samenwerking. Daarom heb ik dat samengevat in een apart topic. Dit was moelijk te destilleren uit de hele discussie.

Wie de gehele discussie omtrent de samenwerking wil lezen, kan dat doen in dit topic. Ook discussieren blijft mogelijk in dit topic.

Ik heb de link naar het 'discussie topic' nogeens als een reactie toegevoegd aan het 'verzamel topic', zodat dit duidelijker wordt.
Door Frits
Jammer dat sommige weeramateurs overwegen af te zien van verdere deelname aan HWA, alleen vanwege de (voorwaarden in de) samenwerking met MC. Zover moeten we het toch nooit laten komen? :huh:

Misschien is het een idee dat deze weeramateurs kiezen voor de optie niet meedoen met aanleveren weerdata aan MC via HWA. Vervolgens kunnen ze zelf proberen contact te leggen met MC en betere voorwaarden bedingen. Lijkt me een moeilijke opgave....

Ook ik kan nog veel betere voorwaarden bedenken, maar een Oudhollands gezegde luidt: 'Als men het onderste uit de kan wil hebben krijgt men de deksel op de neus'. Dus laten we nu onze zegeningen tellen en wees blij met het gerealiseerde resultaat: Het bereik van onze weerdata bij HWA wordt nog verder vergroot. Als eenlingen hadden we zoiets nooit bereikt.:)

En laten we nu eerst een succes maken van de samenwerking met MC en dan kunnen we in een later stadium weer verder praten met MC over betere voorwaarden.
Dus Luc ga vooral zo door met HWA en de samenwerking met MC (of welke toekomstige partij dan ook).

Groeten,

Frits
Door Meteo Simpelveld
Meteonoord schrijft:
Geachte collega's,

Met collegiale groet,

Bert J. van Bergen

Ook wij zijn niet tegen een samenwerking , zoals vaker vermeld alleen op de manier welke nu geboden wordt.

Groet Bert
Door wsp
@alle

Bij deze geef ik dus aan dat ik zowel stop met HWA en dus ook automatisch MC.
Als deze organisatie niks voor ons kan betekenen dan ga ik niet verder en dat Luc ons , of laat ik het zo zeggen, mij zo laat vallen heb ik besloten om niks meer aan te leveren.
Vindt het jammer dat er zo met amateurs wordt omgegaan die HWA toch eigenlijk groot gemaakt hebben.

De meeste die nu mee doen doen het puur voor de hits, nou daar doe ik het absoluut niet voor, heb er genoeg per dag.

Wat betreft de verdiensten die Luc tot nu toe gehad heeft kon ik mee leven, hij had ook zijn onkosten voor de server en zo maar dat was dus meer voor de onkosten te bekostigen en vondt ik het prima.
Nu gaan we een heel andere richting op en daar werk ik niet aan mee.

Dat is ook de reden waarom MC met HWA in zee gaat, Awekas.at werkt met zulke op winst gebaseerde bedrijven niet mee en blijft zijn eigen toko draaien wat ik zeer respecteer.

Ik wens een ieder een fijne kerst en goed begin met HWA en MC in 2009

Ik ga mijn eigen toko door draaien zoals jaren en werk alleen samen met bedrijven die 1 op 1 werken en niet alleen aan zich zelf denken.

Trouwens de meeste zijn toch blij dat ik weg ben.

Wees gegroet, wie weet waar onze wegen nog samen komen, maar niet bij MC.

Met vriendelijke groet,
Door Meteo Simpelveld
Goedemiddag Marcel,

Ik begrijp je standpunt, dit is ook grotendeels mijn standpunt.
Alleen ik ben me nog aan het beraden of ik nog door ga.
Ik ben het zeker niet eens met jouw uitlating "Trouwens de meeste zijn toch blij dat ik weg ben." want zo zie ik je helemaal niet.
Voor de hits doe ik het ook zeker niet, ik heb nu even gekeken en de hits vanuit HWA zijn zeer gering bij mij.

In ieder geval prettige dagen en bedenk je a.u.b. nog eens.

Met collegiale groet,

Bert
Door wsp
Meteo Simpelveld schrijft:
Goedemiddag Marcel,

Ik begrijp je standpunt, dit is ook grotendeels mijn standpunt.
Alleen ik ben me nog aan het beraden of ik nog door ga.
Ik ben het zeker niet eens met jouw uitlating "Trouwens de meeste zijn toch blij dat ik weg ben." want zo zie ik je helemaal niet.
Voor de hits doe ik het ook zeker niet, ik heb nu even gekeken en de hits vanuit HWA zijn zeer gering bij mij.

In ieder geval prettige dagen en bedenk je a.u.b. nog eens.

Met collegiale groet,

Bert

Hallo bert,

Nou je weet als ik A zeg, dan komt er ook een B en ik hou me aan mijn woord, ik heb dit al geventileerd en hou ik me ook aan, vindt het zeker jammer, maar is niet alleen HWA of MC, vindt hett wel jammer dat MC dit veroorzaakt heeft, alleen maar geld lustige gedachten en hopen dat wij erin trappen en dat zal ook gebeuren, maar ieder zijn eigen mening en vindt het ook leuk dat er station's zijn die wel mee doen aan MC.
de gedachten is ook fijn en handig voor het nieuws, dat geef ik allemaal toe, maar ze blijven bij hun standpunt en met zulke mensen kan ik niet aan een tafel zitten, de weegschaal moet gelijk blijven en de zinnen met van dat het niet zo is, kom nou, ben niet gek hoor.

Luc pakte het ook als een dreigement dat ik dan zou stoppen, maar was geen dreigement gewoon een feit van deze kant, vindt het jammer, maar ik heb van de meeste leuke serieuse betrouwbare weer amateurs de adressen en je zult zeker nog van mij horen ;-)
Op RTV parkstad hoor je me ook veel, hihihi.

he Bert, geen schande, er zijn nog genoeg station's hier zo.
Ik hou jullie toch wel bij hoor, maar dan alleen als forum gebruiker.
Als ik dat nog mag, hihihi.

de garoentjes en tot tiks, bye bye.
Door Meteo Simpelveld
Goedemiddag Marcel,

Toch vind ik het jammer, wacht even af ik ben aan het bedenken of er een actie of zo mogelijk is.
Dus hou het even in de gaten, van de nieuwe tread zal naar verwachting ook mijn deelname afhangen.

Groet Bert
Door wsp
Nog eventjes voordat ik ga werken,

Ik hoop dat je suc6 gaat krijgen met de actie.
Mijn gevoel is dat ik het donker in zie, omdat er nu al vaak werdt geschreven van wat doe je moeilijk, je doed mee of niet.
Dat gevoel geeft mij de uitslag.
Is ook hun mening, maar ik laat me niet misbruiken met een MOS waar nog niet eens jouw eigen BRON bestaat. en het bekende van de rest.

Ik zal zeker op afstand bij houden en als het mij aantrekkelijk is zal ik zeker kijken hoe of wat, maar ik heb dit nu eenmaal gezegd en man man, woord woord, ik hou de poot stijf en daar speelt MC mee, die kijken gewoon hoe ver gaat HWA, nou ik weet nu dat er 99% mee door gaat en dat is wat hun weten, hun hebben al genoeg info uit deze topig gehaald en weten dat er een paar minder niks uit maakt.

Helaas zullen wij niet merken wat hun zouden zeggen als er van de 170 station er 160 het zelfde zouden zeggen als ik, daar zullen wij helaas niet achter komen.

Ik sta wel 100% achter jouw aktie Bert en denk dat ik weet wat het gaat worden, suc6.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 45