Algemeen forum voor discussie over de website
Door Wietse
Meteo Consult heeft gezegd dat dit (Wat je kan lezen in het allereerste bericht van Luc), de Mos verwachting zou zijn, en dat je op die dag kan klikken en dan het weer van die dag om de 3 uur kan bekijken, hieronder een screenshot van de beiden verwachtingen. Lees allemaal het eerste bericht van Luc goed, wat u hier kan lezen: http://www.hetweeractueel.nl/images/fbfiles/files/Samenwerking_Het_weer_actueel_en_Meteo_Consult.doc.

Afbeelding

Terwijl helaas dit de Mos verwachting is die Luc presenteerde, met een stuk minder functies. Zeer jammer, Meteo Consult. Van 10 dagen naar een verwachting van maar 4 dagen :(, wel moet ik zeggen dat deze verwachting mooi in style is gebracht.

Lijkt me duidelijk of niet?
Ik overweeg het nog even, maar het hangt op een zijden draadtje.
Bijlagen
Ditzoueerstdemosverwachtingzijn.gif
Ditzoueerstdemosverwachtingzijn.gif (41.11 KiB) 2238 keer bekeken
Door Meteo Simpelveld
Goedemiddag Wietse,

De bijlage welke je meestuurde ziet er zeker voor vele amateurs welke hun eigen verwachtingen niet zelf maken goed uit.
Voor mij zou dit echter niet voldoende zijn:
1. Ik maak de verwachtingen zelf
2. Mijn berekeningen hebben meer gegevens nodig.

Ik kan me niet herinneren dat deze Mos verwachting zou uitzag, maar ik neem dit wel aan van je.
Nu zie je dat de laatste Mosverwachting toch wel erg uitgekleed is.
Ik zie de laatste MOS verwachting als eenheidsworst.

Groet Bert
Door Meteo Simpelveld
osjohn schrijft:
Mooi man, er staat ook het weer actueel op, verder wij nemen toch ook de koppelingen van hun b.v. buienradar etc.

John van Os

Goedemiddag John,

Ik moet je teleurstellen bij mij staat alleen een kleine link naar Meteo Consult.

Groet Bert
Door Pim
Hoi allemaal,

Door alle berichten op het forum, heb ik maar even gewacht met reageren.
Intussen kon ik voor mezelf alles op een rijtje zetten en wil nu wel zeggen, dat ik veel vertrouwen heb in de samenwerking met Meteo Consult.

Mijn hele leven heb ik te maken gehad met commercie en weet daarom dat allerlei invullingen over dit fenomeen worden gegeven.
Veel mensen associeren commercie(vies woord) met bedrijven/instellngen die zo snel mogelijk veel geld in de knip willen. Maar zo werkt het niet en dit soort bedrijven komen daarmee ook al heel snel op de koffie.
Natuurlijk moet er wel winst(erg vies woord) gemaakt worden om continuiteit te waarborgen.

Commercie betekent ook, de relatie tussen bedrijf(in dit geval Meteo Consult) en clienten(dus ook wij)naar beste tevredenheid van alle partijen te laten verlopen(klantenbinding).
Een relatie zal in de loop van de tijd gaan groeien(als het goed is) en daarmee zullen ook de mogelijkheden en het vertrouwen in elkaar toenemen.

Als Meteo Consult iets ziet in onze gegevens dan mogen we, denk ik, vanuit onze hobby best trots zijn op zo'n samenwerking.
Voor zover ik weet, is samenwerking op weergebied in deze uitgebreide vorm uniek.
Het verhaal van dhr. Verrijn Stuart komt op mij eerlijk en open over en ook sluit deze voor de toekomst niks uit.

Wel vind ik exakte naamsvermelding van het weerstation in een MOS-grafiek(niet alleen de plaatsnaam) heel belangrijk voor mijn bezoekers, maar tevens voor naamsbekendheid en intentie van mijn station.
Opmerking: Mijn MOS voorkeur gaat uit naar het vierdaagse exemplaar, omdat die voor een bezoeker duidelijker is.

Tot slot wil ik Luc bedanken voor zijn toewijding en voor dat wat hij tot nu toe heeft gedaan.

Met vriendelijke groet,
Pim Branolte
Weerstation Roden
Door Meteonoord
Pim schrijft:
Hoi allemaal,

Door alle berichten op het forum, heb ik maar even gewacht met reageren.
Intussen kon ik voor mezelf alles op een rijtje zetten en wil nu wel zeggen, dat ik veel vertrouwen heb in de samenwerking met Meteo Consult.

Mijn hele leven heb ik te maken gehad met commercie en weet daarom dat allerlei invullingen over dit fenomeen worden gegeven.
Veel mensen associeren commercie(vies woord) met bedrijven/instellngen die zo snel mogelijk veel geld in de knip willen. Maar zo werkt het niet en dit soort bedrijven komen daarmee ook al heel snel op de koffie.
Natuurlijk moet er wel winst(erg vies woord) gemaakt worden om continuiteit te waarborgen.

Commercie betekent ook, de relatie tussen bedrijf(in dit geval Meteo Consult) en clienten(dus ook wij)naar beste tevredenheid van alle partijen te laten verlopen(klantenbinding).
Een relatie zal in de loop van de tijd gaan groeien(als het goed is) en daarmee zullen ook de mogelijkheden en het vertrouwen in elkaar toenemen.

Als Meteo Consult iets ziet in onze gegevens dan mogen we, denk ik, vanuit onze hobby best trots zijn op zo'n samenwerking.
Voor zover ik weet, is samenwerking op weergebied in deze uitgebreide vorm uniek.
Het verhaal van dhr. Verrijn Stuart komt op mij eerlijk en open over en ook sluit deze voor de toekomst niks uit.

Wel vind ik exakte naamsvermelding van het weerstation in een MOS-grafiek(niet alleen de plaatsnaam) heel belangrijk voor mijn bezoekers, maar tevens voor naamsbekendheid en intentie van mijn station.
Opmerking: Mijn MOS voorkeur gaat uit naar het vierdaagse exemplaar, omdat die voor een bezoeker duidelijker is.

Tot slot wil ik Luc bedanken voor zijn toewijding en voor dat wat hij tot nu toe heeft gedaan.

Met vriendelijke groet,
Pim Branolte
Weerstation Roden

Hi Pim,

Indrukwekkend verhaal echter je gaat voorbij aan de juiste bezwaren.

Als ik al jou promo verhalen er eens uit haal blijft over :

Je bent het niet eens met de MOS exemplaren.

Laten we nu eens ophouden hou goed Luc wel is geweest, hij heeft het concept HWA inderdaad goed opgezet en hij wil nu proberen te cachen, oké maar niet over mijn rug. Kort door de bocht maar naar mijn mening wel terecht. Bovendien is er niemand die er nu eens bij stilstaat wat de juiste juridiche gevolgen kunnen zijn.

Tot slot, onze eerdere afspraak eens koffie samen te drinken bij mij blijft voor mij als een paal boven water staan. Gelukkig ben ik niet haatdragend, maar kan absoluut niet tegen onrecht.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door weerzoetermeer
Hoi Pim!

De URL wordt in de MOS verwachting verwerkt!

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door Pim
Beste Bert,

Dank je wel voor je positieve reactie op mijn verhaal.

Jij zegt trouwens, dat ik voorbij ga aan de juiste bezwaren, hoe kan dat nou, ik heb geen bezwaren.
Ja, behalve de naamvermelding in een MOS-grafiek, maar Thierry van Weer Zoetermeer vertelt net, dat mijn bezwaar al is opgelost.
Verder vind ik, dat Luc best een kostenvergoeding mag ook al vanwege de goodwill en omdat zijn onkosten beduidend hoger zullen liggen, vergeleken met die van mij bijvoorbeeld.

Ja sorry, ik begrijp dat je het niet helemaal eens bent met mijn zienswijze, maar zo denk ik erover en evenals jij kan ik als ex-justitiemedewerker (ook daar speelt commercie) niet tegen onrecht.

Wel heb ik een vraag: Je schrijft over juridische gevolgen, kun je mij dan alsjeblieft vertellen wat juridisch fout in elkaar steekt, want dat kun je me dat vast uitleggen.
Niemand wil natuurlijk gerechtelijk getouwtrek en ik kan hierover niks bedenken (kan best aan mij liggen, hoor).

Graag zal ik bij jou een kop koffie drinken.
Lekker, maar dan wil ik ook meer weten over jou Weather Display, want dat was eigenlijk de opzet.

Groeten
Pim
Door Pim
Thierry,

Bedankt voor je bericht, het probleem dat ik had is hiermee opgelost.
In het forum werd wel gesproken over naamvermelding, maar daar ging het m.i. over de plaatsnaam, vandaar.

Pim
Weerstation Roden
Door wsp
weerzoetermeer schrijft:
Hoi Pim!

De URL wordt in de MOS verwachting verwerkt!

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland

Kijk, hier kan ik wel mee leven, was het nu zo'n grote moeite?
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 45