Algemeen forum voor discussie over de website
Door weerzoetermeer
Hoi Marcel,

dan moet men eerst nadenken wat men schrijft

Daar heb je gelijk in. Maar we zijn allemaal mensen die wel eens een foutje kunnen maken, toch?

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door Meteonoord
mdkleer schrijft:
Hoe zit het dan met die MOS verwachting in de samenwerkingsovereenkomst staat dat dit pas mogelijk is na ca 2 jaar aanleveren van data.

Moeten we dan nog twee jaar wachten op een plaatje??

Of heet Luc alle data nog van het afgelopen jaar?

Wie kan mij dit uitleggen

Groet,
Maurice

Hi Maurice,

Hier dan de bedoelde link :
http://www.hetweeractueel.nl/downloads/ ... onsult.pdf

Hierin staat : na 2 jaar MOS gegevens van eigen gegevens etc.

Het woordje eigen doet hem het in dit geval.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Luc
Er zijn in dit topic een aantal berichten geplaatst die niet door de beugel kunnen. Dat wordt niet geaccepteerd! Ik heb deze verwijderd.

Ik heb het topic weer geopend om te discussieren over het onderwerp 'Samenwerking HWA en MC kritische weeramateurs'.

Indien er niet over dat onderwerp gediscussieerd wordt, zal ik heb topic definitief sluiten!

Luc
Door Meteonoord
Luc schrijft:
Er zijn in dit topic een aantal berichten geplaatst die niet door de beugel kunnen. Dat wordt niet geaccepteerd! Ik heb deze verwijderd.

Ik heb het topic weer geopend om te discussieren over het onderwerp 'Samenwerking HWA en MC kritische weeramateurs'.

Indien er niet over dat onderwerp gediscussieerd wordt, zal ik heb topic definitief sluiten!

Luc

Met dank voor de heropening maar als er niet meer gediscusieerd wordt waarom dan sluiten ?

Naar mijn bescheiden mening kunnen er dan 80 % van de topic's gesloten worden op dit forum. Het is naar mijn mening ook zo dat dit ook een functie heeft van naslag werk.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Meteonoord
wslangerak schrijft:
Luc schrijft:

Luc

Hi Kees,

Inderdaad evenals zovele andere onderwerpen waarover niet meer wordt gediscussieerd. Archief heet dat.( grap )

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Eckie76
Aan alle leden van HWA.

In overleg met Luc heb ik de taak aangenomen moderator te worden voor het HWA-forum.

Ik kan in mijn mening over de huidige sfeer heel erg direct zijn nu: Absoluut niet goed.
Om hier hopelijk heel erg snel verandering in te brengen ga ik vanaf resoluut optreden tegen schending van de forumregels.

1. Elke persoonlijke aanval jegens een ander wordt direct verwijderd.
2. De inhoud van persoonlijke mails worden NIET meer besproken in het openbaar.
3. Bij herhaaldelijke overtredingen volgen maatregelen.

Met vriendelijke groet,

Olaf Eckhardt
Door Meteonoord
Beste collega's,

Contacten via PM met Luc heeft niet tot een oplossing geleid.
Ik vrees met grote vrezen dat deze opzet nog een juridich vervolg zal krijgen.

Ik wens Olaf succes met zijn nieuwe job als moderator en ik wens jullie allen veel succes met de mooie hobby : Het weer, ieder op zijn eigen manier.

Ik zal jullie vast nog wel eens op dit of een ander forum tegen komen maar op dit forum zal ik mij verder onthouden van discussies over de samenwerking.

Wilt u mij toch bereiken dan kan dat via hwa[ad]b49.nl

Hat ga u goed.

Bert J. van Bergen