Eckie76 schrijft:
Misschien dat ik het over het hoofd heb gezien, maar is er al iets bekend over de dagelijkse weersverwachting, oftewel het Weerbericht linksboven aan de startpagina?
Hoi Olaf,
Goed opgemerkt. Meteo Consult gaat dat inderdaad gaan aanleveren. Wel moet ik dat stuk van de technische koppeling nog gaan ontwikkelen.
Ook heeft een andere weeramateur (zelfs 2) aangeboden om daar dagelijks een weerpraatje neer te zetten. Dat vind ik persoonlijk leuker, omdat ik zo'n weerpraatje beter vind aansluiten bij de doelgroep.
Het praatje van Frank destijds haalde ik op via een XML feed. De feed had Frank ingeregeld op zijn eigen website. Die hoefde ik 'slechts' uit te lezen. Indien een andere weeramateur het weerbericht wil plaatsen, dan moet ik een stukje software ontwikkelen, zodat hij het weerbericht rechtstreeks op HWA kan plaatsen en onderhouden. Door alle ontwikkelingen in de samenwerking met MC is het daar echter nog niet van gekomen.
Het idee wat ik nu heb is om het weerbericht van een collega weeramateur te plaatsen en als backup het weerbericht van MC.
Luc