Voor vragen en hulp m.b.t. de instructies om mee te doen. Hulp bij installeren van upload files
Door Willy Peters
#72578
Na de verhuizing wil ik wat kleine wijzigingen aanbrengen zoals hoogte en coordinaten van Meteo Wijchen. Maar waar kan ik dat doen? In het verleden kon je wanneer je ingelogd was op plaatsnaam klikken en dan had je de mogelijkheid om je stationsgegevens aan te passen. Ik hoor het graag.
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#72583
Mutatie is het snelst via PM naar Moderatoren & Systeembeheerder [= Luc ].
Gebruikersavatar
Door Luc
#72585
Die functionaliteit is al (te) lang in ontwikkeling op HWA. Maar het lukt me maar niet om daar een paar dagen aan verder te ontwikkelen.

Stuur je wijzigingen maar even naar mij, dan pas ik die aan in de database.
Door heersje
#72591
Is dat ook van toepassing op stationsclassificatie Luc? stations als het mijne die niet in de backup zaten ten tijde van de crash hebben geen classificatie in het overzicht (en doen volgens mij daarom ook niet mee in min max bepalingen etc) Als het kan zou ik graag Duisburg als beschut willen laten klassificeren (Btr). dank Jean-Paul

PS 300 stations actief! Mooi
Gebruikersavatar
Door Luc
#72592
heersje schreef: 23 okt 2020, 13:39 Is dat ook van toepassing op stationsclassificatie Luc? stations als het mijne die niet in de backup zaten ten tijde van de crash hebben geen classificatie in het overzicht (en doen volgens mij daarom ook niet mee in min max bepalingen etc) Als het kan zou ik graag Duisburg als beschut willen laten klassificeren (Btr). dank Jean-Paul

PS 300 stations actief! Mooi
Prima, zet maar even op de mail aub inclusief het stationsnummer. Dat maakt het voor mij makkelijker/sneller om te doen.