Algemeen forum voor discussie over de website
Door Wietse
IE 8.0, is ook nog in een beta versie.
Dus daar kan nog van alles aan veranderen.
Je kan het best mogelijk weer terug naar IE 7.0
Door jorissynaeve
Enkele vraagjes of opmerkingen:

* Bij het tabblad "recente discussies", wat trouwens zeer handig is. Kan je de optie voor het tijdsbestek van laatste berichten standaard op "sinds laatste bezoek" zetten ipv "maand"? Dat zou veel handiger zijn.
* Nog bij hetzelfde tabblad: hoe ga je naar het oudste nieuwe bericht in een bepaalde topic? Ik vind enkel de optie "laatste bericht" maar dan stuurt hij mij naar het laatste bericht in dat topic terwijl ik nog posts van daarvoor ook nog niet gelezen heb?

Trouwens ziet dit forum mij er veel beter uit dan er voor ;)
Door Meteonoord
Is er wat mis ? Ik krijg herinner e-mails van het forum. Hij stuurt e-mail's van onderwerpen die al ik weet niet hoe oud zijn.

Iets voor de moderators cq. Luc ( Is al gemeld bij Luc ) ?

Zijn er meer mensen die dit soort e-mails krijgen ?

Groet,

Bert J. van Bergen
Door sparkle
Heel mooi, Zal wel wennen worden maar zo werken met de tabs boven in vind ik nu al fijn... Ga zo door.
Door Luc
jorissynaeve schrijft:
* Bij het tabblad "recente discussies", wat trouwens zeer handig is. Kan je de optie voor het tijdsbestek van laatste berichten standaard op "sinds laatste bezoek" zetten ipv "maand"? Dat zou veel handiger zijn.
Ja dat kan, maar ik heb gekozen voor de optie de laatste maand. Ik kijk af en toe vlug op het forum, maar ik heb niet altijd de tijd om direct ergens op te antwoorden. Daarom vind ik het handig om een overzicht te hebben van een langere tijdspanne. Als er voor jou nieuwe berichten zijn, wordt dat wel aangegeven met "nieuw" achter de topic titel. Je kunt ook zelf kiezen voor uit de keuze lijst voor 'sinds laatste bezoek'. Helaas wordt dit niet onthouden.

* Nog bij hetzelfde tabblad: hoe ga je naar het oudste nieuwe bericht in een bepaalde topic? Ik vind enkel de optie "laatste bericht" maar dan stuurt hij mij naar het laatste bericht in dat topic terwijl ik nog posts van daarvoor ook nog niet gelezen heb?
Klopt, jij wilt naar het laatste ongelezen bericht in het topic. Dat wordt helaas niet ondersteund.
Door Luc
Volgens de profiel info ben jij geabonneerd op de topics die je me hebt doorgemaild. Zodra er een nieuwe reactie komt op deze topics, dan wordt er weer een mail gestuurd. En op de topic die jij me mailde zijn inderdaad nieuwe reacties geweest. Niks aan de hand dus zover ik kan beoordelen.
Door Meteonoord
Luc schrijft:
Volgens de profiel info ben jij geabonneerd op de topics die je me hebt doorgemaild. Zodra er een nieuwe reactie komt op deze topics, dan wordt er weer een mail gestuurd. En op de topic die jij me mailde zijn inderdaad nieuwe reacties geweest. Niks aan de hand dus zover ik kan beoordelen.

Luc,

Ik ben inderdaad geabonneerd op dat topic echter ik krijg een link naar een reactie van een week geleden.

In de oude situatie ging dat goed, je kreeg de link, klikte aan en was direct bij de betreffende reactie. Nu echter kom ik uit bij een reactie van een week geleden. Dus wel wat aan de hand.

Bert J. van Bergen
Door Meteonoord
Volgens de nieuwe software heeft de Valkenier op de topic Re:TFA Nexus Pro (en dergelijke) - Slechte werking Temp/Hum zender een artikel gezet, ongeveer een uur geleden.

Ik kan dat artikel niet vinden.

Waar staat dat en is het te lezen ?

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Luc
Vreemd, in de mails die je hebt doorgestuurd, staan de volgende links. Als ik daar op klik, kom ik niet uit bij een reactie van een week geleden.

http://www.hetweeractueel.nl/forum/tfa-nexus-mebus-irox-honeywell-weerstations/1771-tfa-nexus-pro-en-dergelijke-slechte-werking-temp/hum-zender/Page-2#4821
http://www.hetweeractueel.nl/forum/algemeen/4802-nieuwe-forum-software/Page-2#4822

De 'abonnementserver van het forum' lijkt me niet op hol is. Wellicht ligt het aan de browser.
Door Meteonoord
Na mijn mening zit het in het feit dat ik tweede pagina niet kan bereiken. Overigens werk ik, met FF en de rest werkt wel.