Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
weerzoetermeer schrijft:
Hmmmm.....dat gaat een gevoelig topic worden.....

Gr.
Thierry van Wijland
Denk je? Ik heb al een antwoord gegeven in dat bericht en nog geen reacties gezien :laugh:
Door Wietse
Goedemorgen allemaal,

Hier geen ijzel, temperatuur ruim boven nul. Op dit moment 0,8 graden met wat gemiezer.
In het zuiden van het land vriest het nog :O, dus ben ik benieuwd.

Maargoed, ik ga toch gegevens leveren aan Meteo Consult :d.
Ik was eerst wat te negatief, en Luc heeft er heel veel tijd in besteedt ;).

Ik ben benieuwd wanneer de MOS verwachting online gaat.
Bedankt Luc, en je hebt een grote pluim verdiend ;).

Groetjes, Wietse.
Door CoenVS
Hoi Jan (en anderen),

We zijn bezig met het toevoegen van een optie voor weergave van een URL (of bijv. jullie stationsnaam). Dit is iets lastiger dan verwacht en duurt even.
We hopen er vrijdag uit te zijn en na enkele dagen testen nog voor de Kerst te starten.

Excuses dat het even wat langer duurt, maar we willen het meteen goed doen!

Groeten,
Coen Verrijn Stuart
Meteo Consult
Door Luc
Ik ben bezig om in de beheer module een extra veld te maken. De inhoud van dit veld wordt straks gebruikt om de URL weer te geven in de MOS verwachting.

Deelnemers kunnen daar bijvoorbeeld ook de stationsnaam invullen i.p.v. de URL. Bijvoorbeeld 'Weerstation Parkstad'. Uiteraard is het ook mogelijk om dit veld leeg te laten.

Ik hoop dit vanavond af te ronden.

Luc
Door jango
Hoi Luc

wat ik wel onhandig vind in het voorbeeld van de MOS verwachting is dat de windrichting met een pijl is aangegeven volgens mij kan dit beter met letters aangegeven worden dan is het zeker voor een leek beter te begrijpen waar de wind vandaan komt en aangezien deze verwachting is bedoeld om op onze site te tonen waar niet elke bezoeker deze pijl direct zal begrijpen
Kan hierin nog een aanpassing worden gemaakt en zo ja dan liefst met pijl en letteraanduiding

groet Jan
Door Luc
Weerstation Rijnmond schrijft:
En Luc? gaat het lukken met de mos verwachting voor de kerst?:silly:

Mvg,

Olivier van Det
Ja en Nee. Ik heb zojuist alle deelnemers een email gestuurd. Een stukje uit die email:

"Sinds vanmorgen krijgt hetweeractueel.nl de MOS images aangeleverd. Ik wil
nog een paar dagen monitoren of deze ook automatisch ververst worden.

Indien dit goed gaat, worden de MOS verwachtingen komend weekend
beschikbaar gesteld voor de deelnemers. Vanaf dan zal de data die door je weerstation wordt aangeleverd, ook worden doorgestuurd naar Meteo Consult. Uiteraard alleen als je daartegen geen bezwaar hebt gemaakt via de beheermodule."

Gr,
Luc
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 45