Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door wvdkuil
Willy Peters schreef: 03 mei 2025, 20:17 Klopt, het is het script van W. vd Kuil. Ik had inderdaad het verkeerde script in de pagina gezet. Ik ging er vanuit dat dit te maken zou hebben met de serverstoring. Het script waar het om gaat is wsFctHwapage4.php.
Gelukkig werkt het weer naar behoren. Allen dank voor het support.
Helaas het werkt niet goed.

De van HWA opgehaalde informatie wordt verwerkt (ingekort) en op uw eigen webserver opgeslagen en voor een paar uur gebruikt.

Er treedt bij nieuwe informatie telkens een fout op.

Verder zijn de grafieken incompleet -> er staan geen tijden op, dit komt door een wijziging in high-charts.js
- - -
@ALL gebruik altijd de laatste versie van een script

Succes,
Wim
Bijlagen
20250503224240.jpg
20250503224240.jpg (284.55 KiB) 1502 keer bekeken
Door pluvius
brugje schreef: Vandaag, 08:26 Ondertussen ligt de server er al weer 10 uur uit. Hoop dat deze snel weer online komt.
Dacht dat ik de enigste was die dit opviel, nu dus twee gebruikers, haha
Door Toulon7559
Zoals praktisch blijkt, werkt van de HWA-server nog wel het forumdeel, maar niet de dataverwerking:
- bezoekers zien het aan weerkaartjes en data die vast zit, en foutmeldingen
- HWA-stationbeheerders zullen dat ook merken door mankerende input naar koppelingen van hun website
=> foutmeldingen en blanco meteogrammen.

Alleen de beheerder kan hier corrigerend optreden:
Luc is ingeseind, en ze zijn aan het herstellen ......

;) Neem het beheer & moderatie niet kwalijk dat ze in vakantietijd wel eens iets anders doen dan de HWA-server bewaken,
zoals we ook de time-outmeldingen van stations in deze tijd iets luchthartiger bekijken dan in de winter.