Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteonoord
Luc schrijft:
Weerstation Rijnmond schrijft:
En Luc? gaat het lukken met de mos verwachting voor de kerst?:silly:

Mvg,

Olivier van Det
Ja en Nee. Ik heb zojuist alle deelnemers een email gestuurd. Een stukje uit die email:

"Sinds vanmorgen krijgt hetweeractueel.nl de MOS images aangeleverd. Ik wil
nog een paar dagen monitoren of deze ook automatisch ververst worden.

Indien dit goed gaat, worden de MOS verwachtingen komend weekend
beschikbaar gesteld voor de deelnemers. Vanaf dan zal de data die door je weerstation wordt aangeleverd, ook worden doorgestuurd naar Meteo Consult. Uiteraard alleen als je daartegen geen bezwaar hebt gemaakt via de beheermodule."

Gr,
Luc

Nou Luc....... niet alle deelnemers.
Je hebt schijnbaar zelf een selectie gemaakt en je huidige deelnemers niet allemaal meer geinformeerd.
Ik heb niets ontvangen en zoals uit den treure met jou gecommuniceerd heb ik aangegeven mijn beslissing definitief te maken wanneer er duidelijke voorwaarden zijn zoals MOS.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Luc
Meteonoord schrijft:
Nou Luc....... niet alle deelnemers

Ja wel hoor, naar alle deelnemers.
Verstuud vanaf webmaster apestaart hetweeractueel.nl. Wellicht komt dat niet door je spamfilter...
Door Luc
jorissynaeve schrijft:
Is die MOS verwachting ook voor Belgische stations? Zo ja, is het normaal dat ik nog enkel maar een voorbeeld-mos krijg?
Ja dit is ook voor Belgische stations.

Alle deelnemers zien nu nog een voorbeeld. Als alles goed gaat, dan zet ik a.s. weekend ipv het voorbeeld de echte MOS verwachtingen klaar.
Door wslangerak
Hé Luc,

Misschien loop ik wat op de zaken vooruit (wie niet af en toe ...) maar de xml-versie is geen echte xml? Tenminste het lijkt mij een gewoon tekstbestand. Krijgen we daar nog uitleg over welke waarde bij welke positie hoort enzo? Ik zie 't wel.

Prettige dagen met de family en vast veel schaatsplezier op Vierde Kerstdag! :X

Gr,
Kees.
Door wthus
etab schrijft:
Ik zit alvast wat te schuiven in mijn website , maar hoe pas je de grote van dat plaatje aan?

Als je hem kleiner wilt hebben moet je het aantal pixels even aanpassen.
Zet achter Alt="weer" dit neer in de code (en vul gewenste grote in): width="300" height="200"
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 45