Algemeen forum voor discussie over de website
Door Willy Peters
Goedemorgen,

Het zou handig zijn om de adventeerders te scannen op virussen. Ik wilde vanmorgen kijken hoeveel deelnemers HWA heeft. Ik wilde de advertenties wegklikken want ze zijn hoogst irritant! Meteen kreeg ik meldingen dat er een virus op mijn PC gedetecteerd is. Nu maar zien dat ik er vanaf kom.

Willy Peters
Door Luc
Het lijkt me sterk dat die adverteerders virussen veroorzaken. Alle advertenties komen via het gereguleerde netwerk van Google. Google is daar verantwoordelijk voor. Ik heb daar zelf geen invloed op.

Aan de achterkant werk ik trouwens aan een advertentie vrije website na een eenmalige donatie. Die vraag heb ik al vaker gehad.

Gr,
Luc
Door SpeedYGJ
Luc schreef: ↑Vandaag, 08:51 Het lijkt me sterk dat die adverteerders virussen veroorzaken. Alle advertenties komen via het gereguleerde netwerk van Google. Google is daar verantwoordelijk voor. Ik heb daar zelf geen invloed op.

Aan de achterkant werk ik trouwens aan een advertentie vrije website na een eenmalige donatie. Die vraag heb ik al vaker gehad.

Gr,
Luc
Ondanks het door google wordt verzorgd kan er wel degelijk nog wel eens een advertentie door glippen die eventueel virus kunnen bevatten, het is namelijk nooit 100% dat het geweerd kan worden.
Een maandelijkse/jaarlijkse donatie zou beter zijn dan een éénmalige donatie. Dan kun je er toch nog wat winst op gaan pakken en ben daar wel bereid voor :)
Willy Peters schreef:Goedemorgen,

Het zou handig zijn om de adventeerders te scannen op virussen. Ik wilde vanmorgen kijken hoeveel deelnemers HWA heeft. Ik wilde de advertenties wegklikken want ze zijn hoogst irritant! Meteen kreeg ik meldingen dat er een virus op mijn PC gedetecteerd is. Nu maar zien dat ik er vanaf kom.

Willy Peters
Ervanaf komen is niet zo heel groot probleem, mooi de virusscanner zijn werk laten doen en het laten verwijderen, PC opnieuw opstarten en scan nogmaals jou PC, als het goed is moet het dan wel weer klaar zijn.
Beste is volgende keer een screenshot maken van de betreffende reclame en doorsturen naar google.nl, hun kunnen dit dan zo snel mogelijk oppakken zodat verdere verspreiding niet meer mogelijk is.

Succes!