Algemeen forum voor discussie over de website
Door meerweer
Is het mogelijk via deze site gegevens op te halen van datum X?

Ik zou graag het weer bekijken van 20, 21 en 22 januari, maar zie dat nergens?
Door Christian
Hoi Meerweer,

Dat is helaas (nog?) niet mogelijk. Wel zou het goed mogelijk zijn aangezien alle data in de database worden opgeslagen. Of ze na een bepaalde datum weer gewist worden is mij niet duidelijk, maar mogelijk is het wel! Alleen moet je, denk ik, Luc even lief aankijken of hij zoiets maakt voor ons. Zou wel heel gaaf zijn, zo'n systeem! :woohoo:
Door meerweer
Jammer :) Weet je wellicht een andere site die dit wel (al) kan? Ik hoop dat deze site dat ook gaat ontwikkelen, want jullie hebben zoveel stations:)
Door Luc
meerweer schrijft:
Jammer :) Weet je wellicht een andere site die dit wel (al) kan? Ik hoop dat deze site dat ook gaat ontwikkelen, want jullie hebben zoveel stations:)
Dit staat zeker op de planning om te gaan ontwikkelen. Van ieder weerstation wordt het laatst aangeleverde record van de dag bewaard. Omdat in een record ook variabelen als Tmax, Tmin, Neerslag etc staan, zijn belangrijkste gegevens beschikbaar per dag om te tonen als historische data. Voor de weerstation eigenaren, komt dan nog een mogelijkheid om foutieve data te corrigeren.

De planning hiervoor is nog niet bekend, die is sterk afhankelijk van de beschikbare vrije tijd (en die is helaas schaars :huh:).

Gr,
Luc
Door Weerstation Wijk
meerweer schrijft:

Ik geef mijn gegevens (behalve hier) ook door aan Weather Underground.
Hier kan je wel alle data terugvinden uit het verleden.

Wordt ook door WD ondersteund.

Suc6

Theo