Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door weerzoetermeer
De kaarten zijn wel erg handig. Zijn vector kaarten dus die blijven mooi als je ze vergroot. Je kan zelf in de software de kleuren aanpassen. Die foutmelding....krijg je die van Nexstorm of van Stormvue?

Gr.
Thierry
Door weerzoetermeer
Wisse,

Het bestand nexstorm_arc.dat moet bij jou in de dir Stormvue staan anders gaat het niet werken. Als ik dit bestand opvraag op jou server dan krijg ik de melding dat het bestand niet bestaat. Dus mijn conclusie is dat niet alles goed staat. Heb je in Nexstorm wel aangegeven dat hij dit bestand moet uploaden???

Dus eerst even zorgen dat dit bestand op de juiste plaats komt en dan niet vergeten om .wsg te veranderen in .dat. Ik weet niet waar jij die .wsg vandaan hebt?

Gr.
Thierry
@Wisse,

Wisse ik zal strakjes ook nog eens kijken hoe en wat.
Gisteren vroeg naar bed gegaan, vandaag een lange dag voor de boeg enn kan ik je niet verder helepen.
Ik zal strakjes als ik thuis kom, laat, kijken of jullie aan het lopen hebben gekregen met Thiery en zo niet zal ik me nog eens de neus erin zetten hoe het nog eens was.
Wat ik wel nog zo weet is dat je bij de instellingen ook nog ieet smoet aan vinken voor die data, maar dat is eventjes zo snel wat ik me kan herinneren.

Ik zie of lees het strakjes wel of mijn hulp eventueel nog nodig is, maar een ding is zeker, het komt aan het lopen hoor, groetjes.
Door forsurh
De bestanden staan wel in de goede dir. op de server. Zie bijgaande plaatjes. Ook is de config mi. juist. Wat ik niet begrijp is dat het programma wel de test achtergrondplaatjes kan vinden die in dezelfde dir staan.

Het bestand wsg had ik als test extentie gegeven omdat volgens de handleiding sommige servers geen toegang zouden geven tot .dat bestanden. Maar dat maakt in mijn geval niets uit.

Groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl
Door weerzoetermeer
Hoi Wisse,

Ik snap er niets van.....Als ik het _arc bestand opvraag krijg ik een foutmelding, zie de bijlage. Als ik een andere bestand uit die zelfde map opvraag zoals het Readme.txt dan is het geen probleem. Ik vermoed dus dat de extensie (.wsg) wellicht de boosdoener is. Misschien moet je even een ander uitproberen. De rest van je instellingen zien er goed uit dus daar kan het haast niet aan liggen. Je zou ook even je hosting kunnen bellen met de vraag of deze extensie geblokt wordt. Ik vind het allemaal maar vaag dit....

Bijlagen
wisse.gif
wisse.gif (7.45 KiB) 3322 keer bekeken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10