Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door forsurh
Hehe........

Dat berichtje van jou zette me aan het denken. De server blokkeerd inderdaad het lezen .DAT bestanden. Nu ik de uploadextentie veranderd heb in .TXT en dit ook aangepast heb in de html file is het OK!

Nu maar even het dak op met de antenne....

Ik heb inmiddels toch de Vector-kaarten maar besteld. Ziet er wel heel strak uit en kost maar € 40,-. je krijgt ze per mail. Wat ik niet snap als je ze bij boltek besteld kost het 189,-? Zijn die anders ofzo...

Enfin...We gaan rustig verder met instellen etc. Alles eerst een beetje goed hebben voordat het online komt.:laugh:

Groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl
Door forsurh
En daar waren de cvm maps ook al!

Antenne staat opgesteld, dan kan nu het calibreren beginnen!

En inderdaad Marcel, dan kan er in een dag een hoop gebeuren...:laugh:

Als iemand van jullie nog tips heeft mbt calibreren..graag!

Met Zoetermeer, Parkstad en Grootegast kun je een aardige driehoeksmeting voor Nederland doen toch?

Groeten,
Wisse

p.s. Foto's volgen later:)
Door forsurh
Nog even het volgende: Het Track-report wordt op veel sites aangegeven als een automatisch verversend en scrollend document. Zit deze waarschijnlijk javacode bij de software van Nexstorm of heeft men die zelf geschreven?

Misschien zie ik hem over het hoofd.

Groeten,
Wisse
Door forsurh
Inmiddels ook aangesloten bij Blitzortung.de en Strikestar Europe, na wat onvolkomenheden over de exacte locatie.

De pagina is nog wat verder aangepast, nu is het wachten op onweer.:) We zijn in ieder geval klaar voor het komende seizoen, als dat net zo interessant wordt als het afgelopen seizoen dan doen we het ervoor!

Kortom: De website blijft volop in ontwikkeling. Nu nog een eigen Doppler Radar :lol:

Wisse,

www.weerstation-grootegast.nl
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10