Algemeen forum voor discussie over de website
Door wsp
jorissynaeve schrijft:
Even voor ik de update de wereld in stuur. Kan iemand volgende bevestigen:
De updates vinden nu plaats om 11u45 & 23u45 ipv 9u45&21u45? Dit lijd ik af uit Coen zijn reactie.

Mensen die nog niet in mijn adressenlijst staan (dus mensen die mijn script nog niet gebruiken) kunnen mij een pb sturen met hun emailadres er in. Bij de update wordt het script ook naar hen gestuurd.

Tevens zal ik bij de update ook een script steken die de mos-image buffert zodat je in principe steeds een werkende afbeelding krijgt op jullie website (en dit verminderd ook het aantal aanroepingen op de HWA-server drastisch wat weer de snelheid van de HWA-website ten goede komt).

Joris je bent goed bezig, top.
Door Luc
jorissynaeve schrijft:
Even voor ik de update de wereld in stuur. Kan iemand volgende bevestigen:
De updates vinden nu plaats om 11u45 & 23u45 ipv 9u45&21u45? Dit lijd ik af uit Coen zijn reactie.
Klopt in de wintertijd. Tijdens zomertijd is dat dus een uurtje later....
Door Luc
Luc schrijft:
Ik zal dit gaan aanpassen, zodat niet naar het voorbeeld wordt overgeschakeld, maar dat er in de het plaatje een melding komt dat de verwachting tijdelijk niet beschikbaar is.
Dit heb ik inmiddels gedaan. Het volgende plaatje wordt getoond in dat geval:

Bijlagen
mosnietbeschikbaar.jpg
mosnietbeschikbaar.jpg (27.64 KiB) 2709 keer bekeken
Door wsp
Luc schrijft:
Luc schrijft:
Ik zal dit gaan aanpassen, zodat niet naar het voorbeeld wordt overgeschakeld, maar dat er in de het plaatje een melding komt dat de verwachting tijdelijk niet beschikbaar is.
Dit heb ik inmiddels gedaan. Het volgende plaatje wordt getoond in dat geval:

Hallo Luc,

Ziet er goed uit, klein vraagje, gewoon mee denkend, zou het niet leuker zijn dat als de dagen ook vrij blijven, of worden die automatisch op de juiste dag gezet?
Door jorissynaeve
Bij deze heb ik een update de wereld in gestuurd.

Ik zou het fijn vinden als jullie ook de image-cache uit testen zodat ik weet of deze werkt.

Mensen die niets ontvangen hebben(omdat ze niet in mijn adressenlijst staan) of omdat er een foutje ofzo gebeurd is kunnen me steeds een pm sturen met jullie emailadres es in.
Door Wietse
Deze beschrijving in de Mos.php moet toch ook nog worden aangepast?

// Tijd kleiner dan 9u45 -> Zoeken naar xml gemaakt tussen 12u en 00u vorige dag
// Tijd tussen 9u45 & 21u45 -> Zoeken naar xml gemaakt tussen 00u & 12u van zelfde dag
// Tijd groter dan 21u45 -> Zoeken naar xml gemaakt tussen 12u en 00u zelfde dag

Heeft verder geen effect op het script van het is php commentaar, maar ovor de duidelijkheid.
Door Luc
AenG schrijft:
Mijn mos-verwachting staat nog steeds op 28-1-2009 10:00 uur.
Is er soms een storing bij HWA?
Probleem is bekend en er wordt aan gewerkt (bij MC).

Gr,
Luc
Door jorissynaeve
Wietse schrijft:
Deze beschrijving in de Mos.php moet toch ook nog worden aangepast?

// Tijd kleiner dan 9u45 -> Zoeken naar xml gemaakt tussen 12u en 00u vorige dag
// Tijd tussen 9u45 & 21u45 -> Zoeken naar xml gemaakt tussen 00u & 12u van zelfde dag
// Tijd groter dan 21u45 -> Zoeken naar xml gemaakt tussen 12u en 00u zelfde dag

Heeft verder geen effect op het script van het is php commentaar, maar ovor de duidelijkheid.

lol :)
Jah, je hebt gelijk. Ben een beetje te snel geweest, maar heb tamelijk veel aan mijn hoofd de laatste dagen en overmorgen ben ik dan ook een kleine week weg.
Ik zal dit aanpassen in de volgende update als er echte programmeercode veranderd ;)
Toch bedankt om te melden.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11