Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Vandaag is een echte storingsdag :blush: :blink:

1) Vanmorgen was er een probleem bij de hostingprovider waardoor de website tijdelijk onbereikbaar was. Na een telefoontje was het gelukkig snel opgelost.

2) De MOS werden niet geupdate door een storing bij Meteo Consult. Bij het handmatig laten generen van de MOS images door Meteo Consult trad een probleem op waardoor er nu bij sommige MOS images 'No data' in de verwachtingen staan. Er wordt nu aan gewerkt....

3) Verder was ik bezig met een alles over te zetten van mijn oude naar mijn nieuwe laptop. Per ongeluk heb ik toen ook een ontwikkel versie van hetweeractueel.nl naar de server geupload. Daardoor was ongeveer een uur lang de homepage en de lijst met weerstations niet beschikbaar. Dit is gelukkig weer opgelost.

Kortom: een dag om snel te vergeten.... :angry: excuses voor de ongemakken.

Gr,
Luc
Door Weerstation Wijk
Ach Luc, zo hebben we allemaal wel wat.

Bij mij werd er net geen update meer uitgevoerd via een gescheduled script.
Geen van de schedules werkte meer, foutmelding bij het starten / editen van de scheduled tasks: keyset does not exist. Bleek dus dat de cripto van de protected storage corrupt was op 2 servers. Ben ik ook ff mee bezig geweest en ook hier draait alles weer.

Mooi dat in ieder geval alles weer goed draait bij je...

Theo
Weerstation-wijk.nl
Door Luc
Luc schrijft:
De MOS werden niet geupdate door een storing bij Meteo Consult. Bij het handmatig laten generen van de MOS images door Meteo Consult trad een probleem op waardoor er nu bij sommige MOS images 'No data' in de verwachtingen staan. Er wordt nu aan gewerkt....

Dit is gelukkig ook weer opgelost!
Door Waling
Luc,

Is dit wat op het plaatje staat ook nog een gevolg van een van de storingen?

Waling
Bijlagen
verschil_wind.jpg
verschil_wind.jpg (97.58 KiB) 2770 keer bekeken
Door wsp
@Allemaal,

Volgens mij niet alleen bij jouw Luc, hier ook zo veel problemen, zowel ziggo als mijn site?
Vreemd dat het opeens overal is.
Zouden Tango's aan het werk zijn?
Door jansmit
Hier ook Ziggo maar werkt nog prima
Door hommel
Hallo weer mannen.
Ik heb een nieuw Davis pro 2 gekocht en tevens aan gemeld om mee te doen.
Nu vraag ik me alleen af hoe jullie dit doen als je wat aan de software of
als er computer problemen zijn, en onzin gaat vertonen.
Dan word die onzin opgehaald en staat op het internet, ook als je sms hebt
geactiveerd aan komt zoals ik lees na een uur een melding.
Mijn vraag zetten jullie dit dan voor een tijdje stop of zo, zodat misschien alleen
de data verouderd of hoe lossen jullie dit op als je aan de computer wil werken?
Door weerzoetermeer
Beste Hommel,

Graag je vraag/bericht opnieuw stellen in een nieuw topic. Je stelt nu een vraag in een topic van een maand oud. Dit topic gaat over een storing op HWA van een maand geleden.

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland

topic gesloten