plust schrijft:
Hallo,
Mijn bedoeling met Meteo Actueel is dat wanneer het lekker draait, ik een knop erbij wil gaan bouwen waarmee je een ander station zou kunnen kiezen.
Hiervoor heb ik dan van de stations die er in voor willen komen gegevens nodig. Ik ben nog een beetje aan het broeden hoe dit het makkelijkst aan te pakken, dus daar kom ik nog op terug.
Wat ik ook wil proberen is dat niet Weather Display gebruikers ook hun actuele gegevens kunnen uitlezen en later eventueel ook onder de nieuwe knop komen te hangen. Hiervoor heb ik dan wel de medewerking nodig van de andere stations.
Iedereen geeft met een regelmaat zijn gegevens door aan "het weer Actueel" middels een bestandje; "customtextout10.txt" voor de WD gebruikers. Als een station mij een link of het bestandje van zijn programma wil sturen, en de naam van het programma (mail adres onder "info en Settings" in Meteo Actueel), kan ik kijken hoe dit in te bouwen.
Wat ik nogmaals wil benadrukken is dat ik voor de lol in mijn vrije tijd programmeer, dus het blijft FreeWare. Dit is puur omdat ik geen zin heb op druk in één van mijn hobby's.
Hallo,
Tuurlijk wil ik niks opdringen absoluut niet, ik vindt het gewoon schitterend uitzien en perfect, ik slijm niet, maar het is gewoon af.
Dat je ook d emogelijkheid wilt in bouwen voor andere station's vindt ik nog meer toppie.
Ik waardeer zoiets ook zeer hoor en dan zie ik inderdaad ook meer voordelen voor andere geruikers en verbruikers
helaas werk ik met wswin, ik wil zeker testen als je iets van wswin wilt testen, mag je me altijd vragen hoor.
Dat het je hobby is ok, maar ik heb ook altijd zoiets van als een iemand iets mooi's maakt, mag die ook beloond worden, zei het in een vorm als donatie of zo.
Ik zou het gewoon leuk vinden en ook mijn vaste gebruikers als ze zoiets kunnen installeren op hun pc en dat het prg op de achtergrond mee loopt.
Zo ben ik ook eens benaderd geworden of het mogelijk was om de temp en zo in Vista te laten zien op het buroblad.
Ik werk zelf nog niet met vista, soms bij andere, ik wet dat je dat aan de rechter kant kunt instellen, weet niet precies hoe dat heet, maar helaas, ik kanniet programmeren of wat dan ook.
Maar ik hoop niet dat mijn bericht als negatief overkwam, dat is het echt niet, ik vindt het alleen maar gaaf hoe jullie zoiets kunnen maken en dat waardeer ik zeer.
kan ik je helpen, hoor ik het graag.