Algemeen forum voor discussie over de website
Door wsp
Hallo Jerry,

Werkt perfect ook met wswin.
Kan nu alleennog geen webcam beeld aan klikken, super.
Door plust
Hallo,

WSwin is nog niet aangepast voor het programma, dus je kan foutmeldingen krijgen, of verkeerde gegeven. Ik ben nog bezig met de aanpassingen.
Door jansmit
plust schrijft:
Hallo Jan,

Zou je mij de link naar de customtextout10.txt willen sturen, kan ik kijken wat er mis gaat.
info@plust.nl

Link is verstuurd
Door jansmit
Krijg de mail terug heb je een pm verstuurd
Door plust
Hallo Jan en andere,

Het probleem is verholpen, en het is nu ook mogelijk voor WSwin gebruikers om hun eigen gegevens te gebruiken.
Start Meteo Actueel op(nieuw) en je wordt in de mogelijkheid gesteld om een update te doen. Hierna moet het goed werken. Zo niet, verneem ik dat graag.
Door wsp
Hallo Jerry,

Werkt hier perfect, top.

Het ziet er gaaf en gelikt uit.
ook de vergroting van het weerbeeld en ook de automatische update, hier loopt het vlekkeloos.

Jammer dat je de layouit zo niet op een pag ekunt zetten.
Ik zie zelf dat de UV ook mee genomen wordt, dit ze je niet veel, helaas werkt HWA er ook nog niet mee en MC, maar wie weet ;-)
Door plust
De update van actueel weer, iedere minuut. Als je je bestand met de gegevens per bijvoorbeeld per vijf minuten update, zullen de gegevens ververst worden als het nieuwe bestand er staat.

In het kopje boven de actuele verwachting kan je zien of het actueel is of niet.
Bij actueel weer staat er:
Actueel weer van: datum en tijd
Als het ouder dan een minuut is:
Weer van: datum en tijd

De verversing is dus afhankelijk van hoe vaak jezelf het bestandje ververst waar de gegevens uit gelezen worden.
Door plust
In eerder bericht het volgende aangegeven:
Mijn bedoeling met Meteo Actueel is dat wanneer het lekker draait, ik een knop erbij wil gaan bouwen waarmee je een ander station zou kunnen kiezen.
Hiervoor heb ik dan van de stations die er in voor willen komen gegevens nodig. Ik ben nog een beetje aan het broeden hoe dit het makkelijkst aan te pakken, dus daar kom ik nog op terug.

:blush: Echter nooit meer aan gedacht dat iedereen, waaronder ikzelf, akkoord gegaan is met de regel dat de XML feed alleen voor eigen website gebruikt mag worden.

:(Als door mijn programmaatje Meteo Consult de knop om zou draaien is niemand daar blij mee.

Mocht er eventueel in de toekomst toch toestemming komen, bouw ik het met plezier in Meteo Actueel, maar tot die tijd wordt de ontwikkeling op dit gebied gestaakt.
Door jansmit
Het werkt nu uitstekend bedankt

met vriendelijke groet,
Jan Smit
Door plust
Jij ook bedankt Jan, zonder jou had ik de fout niet opgemerkt.