Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
De afgelopen tijd heb ik een beheer module gemaakt om het weerbericht op deze website te kunnen beheren. Inmiddels is deze getest. Zeer binnenkort zal het weerbericht dus weer dagelijks verschijnen op deze website.

Johan Metselaar van weerstation Winschoten gaat dit weerbericht verzorgen. Er was ook nog een andere weeramateur die het weerbericht graag wilde verzorgen, maar door drukte ziet hij daar nu vanaf.

Johan alvast bedankt dat je het weerbericht wilt gaan verzorgen!
Door Weerstation Wijk
Zullen we het even duidelijk voor je maken. :-)

We hebben het hier NIET over de MOS weerverwachting van Meteo Consult, maar over het weerbericht dat op de frontpage staat. Nu staat er de melding:
"Het weerbericht is momenteel niet beschikbaar. Binnenkort komt hier weer dagelijks een weerpraatje".

Toch Luc, of ben ik ook abuis? :-)

Theo
Door wthus
Klopt, het gaat om het weerbericht op HWA zelf. Ter vervanging van het weerpraatje dat Frank eerder altijd plaatste maar waar hij geen tijd meer voor had.

Luc heeft het hier onlangs al eerder over gehad in een ander topic, kan dat bericht alleen niet meer terug vinden.
Door Eckie76
Wordt het een algemeen weerbericht voor heel Nederland?
In dat geval zal er wel rekening moeten worden gehouden met regionale weersituaties. Is dit wel te doen voor een amateur?
Door Roelof
Wat gebeurd er trouwens met het weerbericht van MC.Dit was bedoeld als een tegemoetkoming voor de aanlevering van onze gegevens.Komt hier nog iets ter vervanging voor.

Roelof meteo-sleen.nl
Door Luc
Het eerste weerbericht staat online!

Naast Johan Metselaar gaat ook Jannes Wiersema het weerbericht verzorgen.

Het is inderdaad de bedoeling dat het weerbericht een landelijk weerbericht wordt. Als een van onze eigen weermannen een dag geen tijd hebben voor het weerbericht, dan komt het weerbericht van Meteo Consult op de site te staan. Dit laatste moet echter nog ontwikkeld worden door mij.

Gr,
Luc