Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Boutje
Hallo allemaal,

Op mijn pc draait nu sinds een week of twee de versie 10.37N (Trail) van Weather Display. Aangezien het in de bedoeling ligt om toch ook eens een website te maken, en die te voorzien van weerstationgegevens, wil ik het programma eigenlijk gewoon aanschaffen.

Echter,...wat schets mijn verbazing...iedere keer weer als ik het programma voor het eerst, overdag, gegevens op laat halen, verschijnt er een melding in beeld met de tekst wanneer het programma verloopt. Het verloopt echter niet, iedere dag komt er weer een dag verlenging bij!!
Zie bijlaga`s. Iemand al eens gezien?

Verder is de wijze van betaling voor mij wat ongelukkig, ik heb namelijk geen creditcard. Is een email sturen naar die Florian een optie zodat er met een bankoverschrijving betaald kan worden? (Postbank/ ING ) Is er iemand die dit al eens heeft gedaan?

Het lijkt me dat die datums gewoon een fout is,..ik blijf erbij om het programma gewoon legaal te gaan kopen en te gebruiken!

Grt.
Bo
Bijlagen
geldig_tot_13_mrt.JPG
geldig_tot_13_mrt.JPG (17.38 KiB) 2067 keer bekeken
Door wslangerak
Hallo Bo,

Wat je ziet is een "nagging" scherm om je toch maar zover te krijgen dat je de software uiteindelijk aanschaft. De trialversie werkt gewoon 30 dagen, vandaar dat de expire-datum voorlopig nog iedere keer opschuift. Als je niets doet stopt hij er na 30 dagen mee.

Wat betreft de aanschaf: op deze pagina http://www.ffs.net/weather-display/shop/index.htm kan je je gegevens invullen, volgens mij krijg je dan een E-mail van Florian met instructies. Je kan hem ook eerst een mailtje sturen (info@weather-display.de) en verzoeken om instructies.

Succes,
Kees.
Door wsp
Hallo Bo,

Inderdaad contact opnemen en ik denk zelf dat het ook via IBAN nummer zal gaan.
Dat is een nummer voor overmakingen naar buitenland.
Dat kun je via Mijn Postbank Online gewoon over maken.
Dat nummer kun je dan aan vragen bij de verkoper.