osjohn schrijft:
Als je op mijn webpagina ziet staat WD op 96,80mm ( juiste waarde ), Wswin staat op 155mm.
Ik verwijder alle dat files en importeer van WD, laat opnieuw uitlezen en hopla weer andere gegevens.
Vraag gesteld aan die Werner Krenn, opnieuw jaarbestand inlezen, dat is gewoon LUL van hem omdat daar juist de verkeerde gegevens instaan.
2 Vraag aan hem,( heel slim van mij ) hoe kan ik de jaar dat fole veranderen, een pissig andwoord als gevolg, dat kan je niet en waarom meld je dan de problemen niet.
Het hele forum bij hem staat vol van de problemen met de verkeerde jaaropgavens, alsmaar de zelfde vragen zonder succes.
Daarom dacht ik misschien hier een programmeur te vinden die mijn vraag wel kan beantwoorden, volgens mij beschermt Werner zijn programma met mijn laatste vraag te stellen.
Groeten John van Os
Begin nog eens bij het allereerste begin, dan kan ik meer met je probleem.
Graag wil ik weten:
Werden of worden de foute metingen veroorzaakt in WS Win of in Weather Display?
Wannneer begonnen die fouten op te treden?
Hoe lang gebruik je beide programma's tegelijkertijd?
Welke versie van WS Win?
Heb je al een heel jaar ( bijvoorbeeld 2008 )succesvol met beide programma's gewerkt en is het probleem plots ontstaan?
Weet je zeker dat je niet ergens een forse wijziging bij de calibratie van de regenmeter in WS Win hebt gemaakt?
Zijn alle DAT-bestanden wel nog ergens aanwezig en terug te vinden?
Als je nu alle data, gemeten met Weather Display, aanwezig hebt, moeten we er wel uitkomen zodat WS Win weer naar behoren werkt.
En wat Werner Krenn betreft: Die man krijgt dagelijks 100.000 vragen. Ik keur niet goed dat mensen dan pissed reageren, maar arme Wernertje zal wel iets te veel stress hebben HAHHAA:woohoo:
Als ik het goed begrijp gebruik jij Weather Display én WS Win.
Mijn vraag is: Waarom eigenlijk? Heb je niet genoeg aan één programma? Goed, dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik vraag het gewoon. Persoonlijk zie ik daar helemaal geen nut in, evenmin als het gebruik van Weatherlink, naast WS Win etc. etc.