osjohn schrijft:
Ik heb het gelezen, het is een zogenaamde verbetering waarna je nog niet de aanpassingen kan doen die nodig zijn, b.v. de regenwaarde,s opnieuw instellen als je een crash heb gehad. Je zal dit programma op een computer moeten zetten die je niet dagelijks gebruikt omdat telkens tijdens het vernieuwen Wswin voor je neus komt zweven, stel je voor dat je (geliefde) vrouw elke 2 minuten, 24uur per dag voor je neus heb staan ???? Dan kan je toch niet werken !!!!
John van Os
John, ik weet niet wat jij bedoelt met de regenwaardes opnieuw instellen, maar als er bij mij een crash is geweest ( gebeurt vrijwel nooit, en als het gebeurt is dat meestal door een fout in Internet Explorer, waardoor mijn hele PC tijdelijk naar de verdoemenis draait )hoef ik nooit iets opnieuw in te stellen.
Stel ik moet ineens de pc opnieuw opstarten. Dan moet ik WS Win ook opnieuw opstarten. Ik start dan WS Win, het programma begint uit te lezen vanaf het punt waar het gebleven was. Er wordt verder niets gecorrigeerd door mij, alles gaat vanzelf en de getallen kloppen uiteindelijk perfect. Waarom gaat dat bij mij wel en schijnbaar bij jou niet? Dat moeten we dan even uitzoeken.
Ik vermoed dat jij iets structureel verkeerd doet bij het gebruik van WS Win. Kan je niet eens een paar screenshots maken van je belangrijkste instellingen?
Wat betreft dat "flikkeren" van WS Win: Ws Win is een op screenshots gebaseerd programma. Vandaar dat deze schermen inderdaad steeds door je beeld vliegen als je op diezelfde pc ook andere dingen doet.
Om dit te voorkomen gebruik ik Microsoft Virtual PC.