Algemeen forum voor discussie over de website
Door Eckie76
Misschien kan dit onderwerp een andere titel krijgen?

Wat hebben alle laatste bijdragen te maken met "mening"?:blink:

Een betere titel zou zijn: Zelfgemaakte of gemodificeerde MOS-verwachtingen.

@ Christian: Op wie wacht jij met het krijgen van de icoontjes?
Door wthus
Het komt regelmatig voor dat er geen vernieuwing van de MOS image plaats vind en of dat dit maar laat gebeurd, wat is hiervan de reden? Een tijdje terug werd de MOS image enkele dagen niet vernieuwd.

Ben wel benieuwd waardoor dat komt. Staat een beetje lullig als je met een 24 uur oude verwachting op de proppen komt op de website. :P
Door wslangerak
Inderdaad storend.

Opvallend is wel dat de XML-feed tot nu toe altijd werkt en netjes wordt ge-update.
Door Wietse
Goedenmorgen allemaal,

Ik wacht nog steeds op die weericonen, we zijn nu bijna anderhalve maand verder en er is nog NIKS gebeurd.
Als dit nu nog langer als een week zo blijft, neem ik andere maatregelen. Wat een slechte zaak van Meteo Consult, alleen maar aan hun zelf denken, zolang Meteo Consult maar gegevens binnen krijgen.
Door jorissynaeve
Ik ga meteoconsult nu niet afkraken.
Maar ik wacht ook op de weericonen. Ik krijg meer en meer vraag naar duidelijke icoontjes voor mijn parse-script maar ik moet hen steeds mededelen dat we nog geen icoon-beschrijving hebben.
Hoe ver staat het daarmee?
Door Luc
De XML feed staat los van de images. Deze is bijna altijd up to date. Bij het genereren van de images gaat het af en toe mis.

Ik neem morgen even contact op met meteo consult. Ik zal dan ook vragen naar de status van de weer iconen.
Door Wietse
Luc schrijft:
De XML feed staat los van de images. Deze is bijna altijd up to date. Bij het genereren van de images gaat het af en toe mis.

Ik neem morgen even contact op met meteo consult. Ik zal dan ook vragen naar de status van de weer iconen.

Hallo Luc,

Weet je misschien nu wat de status van de weericonen is? Laat ik er maar niet te veel van verwachten :S.
Door Eckie76
Bij mij geen update vanochtend om 10:00.
Ik heb iets gemist met de icoontjes: wat is precies het probleem? Hebben ze gewoon niet voldoende verschillende icoontjes voor elk weertype of waar gaat het over?
Door Wietse
Eckie76 schrijft:
Ik heb iets gemist met de icoontjes: wat is precies het probleem? Hebben ze gewoon niet voldoende verschillende icoontjes voor elk weertype of waar gaat het over?

Als het goed is staat dat duidelijk vermeld in dit topic, blader even wat terug en je ziet het wel ;). Maar het is ronduit "slecht" dat Meteo Consult dit niet voor elkaar heeft. Sorry dat ik zo bot klink, maar ze hebben er echt weinig voor over. Ik heb zo mijn twijfels.

Tevens hier ook geen nieuwe MOS verwachting om kwart voor twaalf. Dit komt door de zomertijd, het is nu kwart voor 1, nog later :O.
Door wthus
Eckie76 schrijft:

Die update komt altijd pas rond 12 uur als ik goed heb. Altans, dat is met het plaatje zo. Hier staat hij ook nog op 22 uur.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11