- 15 feb 2008, 12:47
Tuurlijk uitleg, ik hou van discusie's,
Gewoon kort weg en zo ben ik, direkt op de man, ik zie steeds meer site's komen met Weerstation ....., wat zie ik , beelden van knmi, sat24 en noem maar op, is dat een Weerstation?
In mijn ogen is een Weerstation, wat trouwens toch 75% aan voldoed, een station met eigen metingen, eigen materiaal, dat is een Weerstation.
Als ik om een fiets een ombouw van een Ferari hang, is het nog steeds geen Ferari. Dat bedoel ik er mee te zeggen.
Je kunt een site opzetten met gegevens van jouw buren zonder dat je enige hardware hebt, nou mijn mening is dat geen Weerstation, maar Kopieer station, klinkt hard en direkt, maar zo ben ik, ik draai er niet om heen.
Wat betreft Google heb ik het niet over Luc, dat heb ik vanaf het begin tuurlijk mee gekregen, dat is ook een heel andere insteek, die maakt veel kosten en begrijp ik het en met Firefox zie je ze niet meer.
Mijn mening is dat het niet veel opbrengt die ads, het stoort meer dan het opleverd, een sponsor per jaar brengt meer op als die ads, die ervaring heb ik zelf.
Ik sponsor zelf google met adwords edit als gesponsoorde site van Google, de advertentie die je recht ziet als je zoekt op google.nl
Dit is een test fase voor introgrindtapijt.nl wat ik beheer. Als je ziet wat het je kost en terug krijgt, mijn vraag teken of het daad werkelijk werkt voor een bedrijf, een ding weet ik zeker, voor Google levert het kapitalen op.
Maar goed, ik durf hier wel een zwaai aan te geven enaanleiding is geweest een schrijver in mijn gastenboek, die dit bij mij heeft aan gekaart, ook via mail en ik moet zeggen, hij heeft gelijk.
eerder was dit mij niet opgevallen.
Geld kost het zeker allemaal en ben zeker blij dat er mede weer amateurs zijn die deze hobby willen delen, maar deel niet iets wat al gedeeld is.
Trouwens elke hobby kost geld en werk leverd geld op.
Ik heb A gezegd en dan zeg ik ook B dat er mensen mee geconfronteerd worden snap ik ook, maar weet zeker dat er meerdere zijn die ook zo denken maar niks durven te zeggen, daarom heb ik hier de zwaai aan gegeven.
Sorry voor de mensen die zich aan gevallen voelen.
Marcel