Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door forsurh
Hoi Oebel,

Hier had ik ook eens met hun over gesproken.

Real FTP blijft inderdaad open, de andere bestanden alleen tijdens de uploadfrequentie die je ingesteld hebt.

Anders schijnt dat te zijn bij de Stormtracker. Deze draait bij mij bij een andere host en sind het gebruik van NsLog had ik daar problemen.

Aan hun kunt hebben ze zaken aangepast zodat het al 2 jaar perfect draait.

Het probleem zat er daar in dat elke nieuwe ftp-connectie een log genereerd. Dat gaf na een aantal dagen een huge logfile.

Hoop dat je er wat aan hebt...

Groeten,
Wisse
Door reitsma1960
forsurh schrijft:
Hoi Oebel,

Hier had ik ook eens met hun over gesproken.

Real FTP blijft inderdaad open, de andere bestanden alleen tijdens de uploadfrequentie die je ingesteld hebt.

Anders schijnt dat te zijn bij de Stormtracker. Deze draait bij mij bij een andere host en sind het gebruik van NsLog had ik daar problemen.

Aan hun kunt hebben ze zaken aangepast zodat het al 2 jaar perfect draait.

Het probleem zat er daar in dat elke nieuwe ftp-connectie een log genereerd. Dat gaf na een aantal dagen een huge logfile.

Hoop dat je er wat aan hebt...

Groeten,
Wisse

Hoi Wisse,

Bedankt. Ik ga dit zeker aan hun doorgeven.

Volgens mij liggen we er nu allemaal uit, ik, jij, Coevorden, Sleen, Zuidlaren...
Van Coevorden weet ik het, maar of Sleen en Zuidlaren ook bij de Meppelse club zijn aangesloten weet ik niet.

Groet,

Oebel
Door reitsma1960
Snarf2000 schrijft:
Ik heb hetzelfde meegemaakt.
Kijk maar eens in dit topic.

http://www.hetweeractueel.nl/forum/meldingen-updates-en-storingen/22500-hosting2go-heeft-meteo-noord-west-plat-gegooid

Frans

Hoi Frans,

Dit speelt niet hoor. Ik heb de indruk dat er nu een giga storing is want ook de eigen site van de webhoster is niet in de lucht.
Ik heb ook goed overleg met hun en ben zeker niet "verwijderd".
Het laatste bericht van hun was ook dat de upload van iedere 2 seconden veel is, maar wel mogelijk moet zijn. Wannneer er toch problemen zijn zouden we daar weeer contact over hebben. Prima support, ben zeer tevreden over deze club in Meppel.

Er lijkt nu iets anders te zijn.

Groet,
Oebel