Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteonoord
Wat jammer nu, het ging zo goed met het weerbericht maar nu is het weerbericht weer niet actueel.

Is er niemand die, als Johan schijnbaar niet kan, even kan waarnemen ?

Deze situaties zijn ook het meest hinderlijk, vind ik, het niet actueel zijn.

Ik hoop dat we snel een sluitende oplossing krijgen.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door beneluxmeteo
Bert,

Ik had vandaag nogal wat ziggo problemen, maar die zijn inmiddels sinds een uur opgelost. Mijn excuus daarvoor. Donderdag a.s. wordt ik geopereerd en daarna verzorg ik een tijdje de weerberichten niet. Ik hoop dat er iemand opstaat binnen deze club die het wil overnemen tot dat ik weer van de partij ben......

Groet en fijn weekend,

Johan
Door weerzoetermeer
Johan,

Veel sterkte met je operatie!

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door Eckie76
Johan,

sterkte en beterschap gewenst. Gezondheid gaat boven alles.

Verder sluit ik me bij Bert aan, dat actualiteit erg gewenst is.
Ik zie een forse meerderheid in de poll, die voor een weerbericht van MC is.
Als die wens gehonoreerd wordt, dan ben je in een klap van alles af wat betreft het niet actueel zijn.
Zou het dan niet ook beter zijn dit weerbericht zsm in te voeren?

Groet Olaf
Door weerzoetermeer
Aangezien Luc niet alles tegelijk kan doen ;) gaat de aandacht nu eerst even uit naar het invoeren van wat extra moderator functies. Zodra dit klaar is zou Luc aan het weerbericht gaan beginnen. Het heeft dus de aandacht alleen kost het allemaal veel tijd.

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door Eckie76
Beste Thierry,

er moet mij nu toch iets van het hart:
Het verhaal over geen tijd of weinig tijd, niet alles tegelijk, het keert steeds weer terug in het forum. Als je dat steeds blijft aanwenden, dan is op een gegeven moment de koek ooit op, want wanneer is de tijd er dan wel? Snap je mijn punt? Je maakt een product, of dat nu hobbymatig of zakelijk is, dat doet er niet toe. Als je dan steeds geen tijd hebt wek je ( bij mij tenminste ) na verloop van tijd de indruk je prioriteiten elders te hebben. Als dat te lang duurt, gaat je product daaronder lijden en gaan zaken verslommeren en beland je in een passieve modus en gaan mensen ( zoals ik nu ) klagen. :)
Zie dit niet als een aanval, maar als een gezonde kritische mening aub.

Groet Olaf
Door weerzoetermeer
Olaf,

Ik heb toch niet gezegd dat er geen tijd of weinig tijd is? Ik heb het over dat het veel tijd kost om een aantal zaken aan te passen. Luc is zo'n beetje elke avond achter de schermen bezig het systeem aan te passen.

Nogmaals, zodra dit klaar is zou hij zich gaan bezig houden met het weerbericht.

En ja...hij zal zeker ook andere prioriteiten hebben....namelijk zijn gezin en het zorgen voor brood op de plank ;)

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door Eckie76
Hallo Thierry,

Achteraf gezien heb ik het op een te botte manier gesteld en snap ik ook jouw reactie. Uiteraard heeft Luc zijn gezin en andere zaken, waarvoor alle begrip.
Ik bedoel niks negatiefs met prioriteiten stellen, maar reageer vanuit een ongeduldige en toegewijde beleving. Zoals met elke hobby die ik koester kan ik soms nogal doordraven in mijn streven naar verbetering.

Groet Olaf
Door beneluxmeteo
Ik wil absoluut niet zeuren, maar zou het wel fijn vinden als het weerbericht door een amateur niet in z'n geheel verdwijnt.... Dat een amateurweerbericht wel werkt heb ik (zonder mij nu een veer in m'n reet te duwen) wel bewezen door geregeld (ook op de maandag met het aankomende slechte weer) met continu updates te komen...
Door Wietse
beneluxmeteo schrijft:
Ik wil absoluut niet zeuren, maar zou het wel fijn vinden als het weerbericht door een amateur niet in z'n geheel verdwijnt.... Dat een amateurweerbericht wel werkt heb ik (zonder mij nu een veer in m'n reet te duwen) wel bewezen door geregeld (ook op de maandag met het aankomende slechte weer) met continu updates te komen...

Hier heb je helemaal gelijk in Johan, ik neem het vanaf 4 juni over. En veel beterschap met je operatie.