Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door twister
Beste weercollega's,

Heb ik het bij het goede einde dat Virtual VP gratis :unsure: is tot max 4 poorten, of klopt dit niet.

Ik heb nl een poos geleden Virtual VP geïnstalleerd maar niet kunnen gebruiken omdat ik problemen had met het downloaden van data vanaf het weerstation.

Nu werkt dat goed, maar nu ik Virtual VP opnieuw installeer geeft deze de melding dat de trailperiode voorbij is.:blush:

Weet iemand hoe dit zit (virtual VP versie 1.2.1)

groeten Lambère
Door osjohn
twister schrijft:
Beste weercollega's,

Heb ik het bij het goede einde dat Virtual VP gratis :unsure: is tot max 4 poorten, of klopt dit niet.

Ik heb nl een poos geleden Virtual VP geïnstalleerd maar niet kunnen gebruiken omdat ik problemen had met het downloaden van data vanaf het weerstation.

Nu werkt dat goed, maar nu ik Virtual VP opnieuw installeer geeft deze de melding dat de trailperiode voorbij is.:blush:

Weet iemand hoe dit zit (virtual VP versie 1.2.1)

groeten Lambère

VirtualVP is niet gratis, en stopt volgens mij na de trial periode.

Versie 1.2.2 is de nieuwste.

John
Door weerzoetermeer
Hoi Lambère,

Zie de site van softwx:

The VirtualVP installation program will install the full featured version of the program. The free trial period expires after 30 days. To continue using VirtualVP after the trial period, you'll need to register

Dus na 30 dagen zal je het programma moeten aanschaffen alvorens het weer te kunnen gebruiken.

Gr.
Thierry
Door twister
Bedankt voor jullie snelle reactie!

Voor mij is de vraag voldoende beantwoord en mag dit onderwerp voor mij gesloten worden.

Groetjes Lambère
Door weerzoetermeer
Doen we!

Topic gesloten.

Gr.
Thierry