Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door dibasta
Hallo meteo vrienden,

Wat ik me nu afvraag is, wat zijn nu de verschillen of voordelen met de update's van WD, momenteel draai ik nog steeds versie:

10.37Q build 09

Inmiddels zijn er al verscheidende update's geweest, zijn er nu beduidend betere versie's dan de versie van hierboven?? en zijn er nu veel verschillen te merken??

Ik ben eigenlijk daar wel eens benieuwd naar.

Gr,
Peter.
Door SpeedyGJ
Ik denk niet dat er veel verschillen zullen zijn, het zijn meer updates om fouten te repareren.

Van mij mogen ze pas updaten als de hele indeling over de kop is geweest, Weather Display 2 :) kan niet wachten.
Door wslangerak
Van "beduidend betere" versies kan vrijwel nooit worden gesproken. Tenzij het inderdaad gaat om een bug voor een bepaald type weerstation die eruit is gehaald. Dan is het natuurlijk een erg belangrijke update. Voor de eigenaar van dát type WS in ieder geval.

Soms is het een kleine aanvulling, soms een belangrijke toevoeging, denk maar aan de Twittermogelijkheid of de mogelijkheid je data te gebruiken voor het YoWindow scherm.

Het belang van dit soort zaken hangt af van het feit of je er interesse in hebt of niet.

Als je wilt zien wat van een bepaalde "build" de belangrijkste wijzigingen of toevoegingen zijn kun je dat HIER zien.
Door dibasta
@WsLangerak,

zo!! dat is een boel info.!!

Ik heb zo geen idee wat voor mij nu dus een goeie update is, met mijn Cresta PMT 980,
dit is toch niet station gebonden toch deze update's ?
Hoewel er wel wat staat voor een Davis station, maar er zijn keuzes genoeg zie ik.

Bedankt voor je link en info.

Gr,
Peter.