Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door SpeedyGJ
Hallo allemaal.

Omdat mijn buget niet ruim is om een console erbij te halen voor een complete plaatje ga ik dit station verkopen.
Het gaat dus om de VP2 die op dak stond bij een huis die afgebroken werd.

Wat is er te koop:
Temp/hum sensor, prima staat.
Regenmeter, prima staat echter paar kleine krasjes aan de buitenkant van de emmer maar is niet hinderlijk.
Windmeter.

Het testen van de sensoren:

Temp/hum: Werking is OK en ziet er goed uit, deze hangt ondersteboven in de sensorhut. Schotels zijn schoon gemaakt en zien er weer als nieuw uit.

Regenmeter: Ziet er goed uit en uiteraard is de boel even schoon gemaakt, tevens heb ik deze gekalibreerd, afwijking was 15% nu minder dan 0.3% dus dit is niet meer nodig :)

Windmeter: Deze werkte helaas niet meer, door een tip van weerstation Ternaard en Vlasma in Beesterzwaag om de reed schoon te maken heeft dus geholpen en werkt uitstekend. Moet er wel bij melden dat er een oude versie van de windvaan op zit dus niet de nieuwe.

Het ISS zelf ziet er ook goed uit. Alle contacten zijn ingesmeerd met spul wat schijnbaar vochtwerend is of zo, geen idee maar alles is goed onderhouden. Ook onder het witte bakje ziet er goed uit, niks lekt etc.
Batterij is voor 80% vol.

Foto's kan op aanvraag gemaakt worden.
Dit station wordt ZONDER console geleverd, deze dient zelf aangeschaft worden.

Die kosten voor de console zijn 269 euro voor de officiële console en 175 euro voor de VUE console die hier ook op werkt.

Vraagprijs 180 euro.
Liefst ophalen.
Versturen kan, dan zijn de kosten voor de koper.

Reageer hier maar, of stuur een PM/Mail.
Hopelijk kan ik iemand hier gelukkig mee maken ivp dat het hier maar wat staat :)
Door Meteonoord
Hi Geert Jan,

Iets begrijp ik niet maar wie ben ik ?

Je wilt iemand helpen met iets wat jezelf hebt gekregen maar vraagt daar wel een respectabel bedrag voor.

Is dit zo dat je iemand vraagt om jou te helpen ?

Dit is zo maar een overdenkertje.

Groet,

Bert
Door tinuz97
Hallo,ik heb een bmw m3 gekregen,gratis op te halen.....
Dat iemand iets krijgt wil nog niet zeggen dat het voor niks weg moet,of denk ik nu weer scheef? Of ik begrijp het verkeerd :blush:
Door etab
Mi doet het er niet toe hoe hij er aan komt. het is van hem en hij wil er van af.

Ik kom regelmatig in het bezit van watersport spulletjes. Die ik dus verkoop.
En ja ik kom er gratis aan. Is daar wat mis mee zeker als ik daarmee mijn eigen hobby wat midner duur maak?
Door Master
Meteonoord schrijft:
Hi Geert Jan,

Iets begrijp ik niet maar wie ben ik ?

Je wilt iemand helpen met iets wat jezelf hebt gekregen maar vraagt daar wel een respectabel bedrag voor.

Is dit zo dat je iemand vraagt om jou te helpen ?

Dit is zo maar een overdenkertje.

Groet,

Bert

Ten eerste, hij heet Gerrit Jan, ten tweede, bemoei je een keer met je eigen zaken.
Ten derde, als je al iets op je hart hebt doe dat dan via pm en niet hier publiekelijk.
Ten vierde, Gerrit Jan zal nooit iemand ten nadele behandelen.
Ten vijfde, volgens mij kun je ook alleen maar mensen in een negatief daglicht zetten, dat heb je bij mij ook al ééns geflikt, en ja ik doe het nu ook publiekelijk.

Sorry mensen, maar soms wordt je gedreven door zoiets, en ik neem het voor GJ op nu.