Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door duck1966
Goede avond, een ongeveer een maand geleden hebben wij hier is de straat zoner internet gezeten omdat iemand midden in de nacht een kpn kast omver had gereden, dus alles moest vervangen worden en de kast moest op zij omdat hij anders in de stoep terecht kwam. Deze week kwamen er weer storingen, zoals langzaam internet of helemaal niet. Nu kwamen ze vandaag kijken nu blijkt de hele kabel in de straat niet meer goed te zijn door alle verbouwing en renovatie aan de weg, dus vandaag even zoner internet gezeten dus ook geen upload hier heen. morgen komen ze terug om een boring te maken voor een nieuwe kabel en aan komende week moeten de huis aansluitingen ver vangen worden. dus bij deze zal ik met regelmaat verstoken zitten van internet dus ook geen gegevens naar website en naar HWA. Zelf ben ik volgenweek op vakantie en zit ik lekker in Jena in een hotel dus als ik tergu kom hoop ik dat alles weer goed is.

groetjes ronald

www.weerstationteraar.nl
Door Mark9012
Ha die Ronald,

alleerst een fijne vakantie:)

en tjonge das ff lastig dan, wij hebben hier hetzelfde gehad 4 jaar geleden met kerst, ongeveer 6 weken geen internet en geen telefonie.
Hopelijk fixen ze het snel bij je:)

Groetjes en fijne avond.

Mark
Door Mike
Nouja beter als je weg bent dan dat je thuis zit, lekker genieten van je vakantie en als je terug bent heb je weer een schone internet verbinding :laugh: