Heb je mooie weerfoto's, deel ze dan op dit forum
Door Luc
Vandaag rond ik een opdracht af voor een klant waar ik lange tijd veel voor gedaan heb. Als blijk van waardering kreeg ik zojuist nog een leuk presentje: een groot dik boek getiteld "HET WEER in spectaculaire beelden", door (hoe typisch) Storm Dunlop.

Ik heb er even doorheen gebladerd en ik ben erg onder de indruk van de foto's die hierin staan. Wat mij betreft een echte aanrader voor de liefhebber van weerfoto's.

(zo nu gauw de laatste dingen afronden en dan op het eind van de dag borrelen :P ).
Door wsp
Luc schrijft:
Vandaag rond ik een opdracht af voor een klant waar ik lange tijd veel voor gedaan heb. Als blijk van waardering kreeg ik zojuist nog een leuk presentje: een groot dik boek getiteld "HET WEER in spectaculaire beelden", door (hoe typisch) Storm Dunlop.

Ik heb er even doorheen gebladerd en ik ben erg onder de indruk van de foto's die hierin staan. Wat mij betreft een echte aanrader voor de liefhebber van weerfoto's.

(zo nu gauw de laatste dingen afronden en dan op het eind van de dag borrelen :P ).

Heb je nog wel tijd om er doorheen te bladeren :laugh:

Toch wel leuk als je ergens een bedankje voor krijgt, is tegenwoordig bijna normaal dat het niet gebeurd meer.
Zelfde als met HWA, toch super dat je al die vrije tijd hier in besteed en een zeer leuke page van maakt, voor al het sms gebeuren, super dat je dit op zijn korte tijd aan het werken hebt gekregen.

Van mij krijg je ook een stevige schouder klop en zal proberen toch eens een klein presentje richting jouw zelf te laten komen.

Dus flink borrelen strakjes, het is je van deze kant gegund.
Door wthus
Heb hem hier ook op het schap staan, een mooi en vooral groot (log) boek. Vind alleen dat de afbeeldingen wat beter gedrukt hadden kunnen worden. Duurt wel even voordat je die 300 pagina's hebt bekeken :silly: :P
Door wsp
wthus schrijft:
Heb hem hier ook op het schap staan, een mooi en vooral groot (log) boek. Vind alleen dat de afbeeldingen wat beter gedrukt hadden kunnen worden. Duurt wel even voordat je die 300 pagina's hebt bekeken :silly: :P

Vooral naar het borrelen :laugh: :blink: :woohoo: :S :blush: