Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door WeerStationWoerden
Goedenmiddag allemaal
zins kort krijg ik vaak als ik op HWA zit een rare popup
iemand een idee wat dat is ( virus ?? )
Mvg Gert
Bijlagen
wat_is_dit.jpg
wat_is_dit.jpg (94.52 KiB) 2281 keer bekeken
Door Overijse
Nog geen last van gehad.

Start HWA op als één van je homepages samen met andere pagina's van je browser want dat scherm komt van ramonb.ra.funpic.org een denk ik fotopagina van drentheweer waarvoor een login zoals onderstaande nodig is. Maar hoe deze met HWA gelinkt is ?????

Misschien zit die drentheweer ook wel in je startpagina's van je browser.

Bovenstaand is een wilde gok van me maar je weet maar nooit.

Grtz
Kris
Door nolversteeg
Hoi Gert ,

Heb je al eens gegoogled op .de server naam. komt er iets van drenthweather tevoorschijn. met als resultaat dit popupscherm.

Ik denk dat het meer een website is die ergens als favoriet ingesteld staat.
groeten Nol,
Door powerr
Dat komt inderdaad van mijn site. Op dat adres staan de afbeeldingen van de webcam en andere dingen, zoals de mos-verwachting.
Je kunt deze pop-up soms ineens krijgen, als je m'n site bezoekt (of dus de mos-verwachting in dat topic). Dit is niet nodig en ik heb al naar een oplossing hiervoor gezocht, maar ik heb het probleem niet kunnen vinden (geen .htaccess bestanden gevonden).
Je verwacht bovendien ook dat die pop-up dan gelijk komt bij het bezoeken van m'n site, maar dat is niet zo. Bij een verversing van het plaatje van de webcam bijvoorbeeld, komt dan een enkele keer die pop-up.
Op dit adres (klik) loopt hierover ook een topic, tot nu toe nog zonder een oplossing. Het ligt dus blijkbaar aan Funpic.

Als iemand de oplossing hiervoor heeft, dan zou ik dat graag willen weten.

EDIT: Intussen heb ik wat overbodige bestanden/databases verwijderd, misschien dat daar het probleem in zit.