Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Weerstation Aalten
Hallo allemaal.

ik ben opzoek naar de weeralarm weergave van meteoalarm.eu voor op wijn website.

nu heb ik het script van saratoga maar zie op diverse collega site de waarschuwing stukken mooier.

zoals: Geen speciale alertheid vereist, en dan met een groen blokje er voor.

waar kun je dit script vinden. heb al gezocht via google.

Marcel,
Door Weerstation Aalten
Ik heb even een stukje van een site, om te laten zien wat ik bedoel.
Ik lees ergens in een forum dat het van henka moet zijn maar kan geen script bestand vinden.

Ik ben al aan het zoeken geweest maar weet niet welke script dit is:
[img]http://www.weerstationaalten.nl/alarm.jpg[/img]
Door Weerstation Aalten
ik zal oebel een pm sturen.

Ik dacht laat ik hier de vraag stellen mochten in de toekoms meer mensen hier naar op zoek zijn kunnen ze hier de oplossing vinden.

ik zie dat jij het ook gebruikt...:P

Marcel
Door tjabine
Hoi Marcel,

Volgens mij komt het ergens uit deze hoek?
link
Het ziet er naar uit dat ze hier niet zo graag het script willen delen volgens mij?

Gr Ron.
Door wsEpe
tjabine schrijft:
Het ziet er naar uit dat ze hier niet zo graag het script willen delen volgens mij?

Zie laatste regel: Download: get-meteoalarm-warning-inc.php (V2.07 - 22-Oct-2011)
Daar kun je het downloaden.
Door Jan2855
Marcel

Wat jij bedoelt kun je hier vinden. http://www.weather-watch.com/smf/index. ... 982.0.html
Hier wordt het door Henkka aangepaste script van Ken True besproken.

Behalve het bestand 'get-meteoalarm-warning-inc.php (V2.07 - 22-Oct-2011)'
heb je ook het script 'meteo.php' nodig (zie bijlage). Beide scripts aanpassen aan je eigen regio, Gelderland in jouw geval (http://www.meteoalarm.eu/index3.php?are ... =0&lang=nl).

Hoe je het verder in je website moet plaatsen weet ik niet omdat ik gebruik maak van het van het Carterlake template dat Ken True voor iedereen vrij en belangeloos ter beschikking stelt.
Maar daar kunnen anderen je wellicht bij helpen. :blush:

p.s. bijlage .txt wijzigen in .php

Succes met het script en je site!

Jan
Bijlagen
(22.8 KiB) 274 keer gedownload
Door Weerstation Aalten
Kijk dat is het :laugh:

ik moest het bestand veranderen naar .php nu werkt het.

Bedankt..

Marcel
Door jacg
Jan2855 schrijft:

Hoe je het verder in je website moet plaatsen weet ik niet omdat ik gebruik maak van het van het Carterlake template dat Ken True voor iedereen vrij en belangeloos ter beschikking stelt.

Waarom staat dat in het rood Jan?

Groeten,

Jacco
Door powerr
Ik heb ook met dit weeralarm gestoeid. Ik heb get-meteoalarm-warning-inc.php en meteo.php op de server geplaatst, maar als ik de bestandjes aanklik, krijg ik alleen maar lege, witte pagina's. Wel wordt er het bestandje meteoalarm-nl.txt aangemaakt, maar die is ook leeg (0 KB).
Waarom werkt het niet?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8