Discussie forum met vragen over Davis weerstations, specificaties, ervaringen etc..
Door RZw
Hallo,

Ik heb op mijn display van de Davis Vantage Pro 2 steeds vaker (bijna hele dag inmiddels) streepjes staan bij de temp out, hum out, Chill, Rain Rate en de hoeveelheid neerslag blijft op 0 staan. Dit in tegenstelling tot de gegevens die via mijn Envoy op de computer binnen komen. Daar zijn de gegevens 100% compleet. Het display is voorzien van batterijen maar zit ook gewoon met de adapter op het net aangesloten. Rechts onderin staat de L in het display. Wat is er aan de hand?
Bijlagen
2012_05_23_20.jpg
2012_05_23_20.jpg (119.07 KiB) 2143 keer bekeken
Door tjabine
Misschien heb je hier iets aan?

An “L” displays when the signal is lost (and the console is “asleep.”) The console
stays in this mode for 15 minutes until returned to “R” mode. To force the console
into “R” mode (“wake up” the console), enter and exit Setup Mode.

de knop Done en - ingedrukt houden en wacht dan tot hij alle stations gevonden heeft.
Houd daarna de Done knop lang ingedrukt, daarna keert hij terug naar het hoofdscherm en zou alles weer moeten werken.

Suc6

Gr Ron.
Door RZw
De console staat al jaren op de zelfde plek dus de afstand is niet veranderd. De done en - knop heb ik al vaker geprobeerd maar hij vind geen enkel station (ISS, 2x wireles temp en anonemeter) Ga toch eens nieuwe batterijen proberen (terwijl hij met een adapter aangesloten is)
Door RZw
Ik denk dat het opgelost is. Ik heb de voeding en de batterijen eruit gehaald en daarna weer opnieuw aangesloten. Hij vindt alle stations weer en er ontbreken geen gegevens meer.