Algemeen forum voor discussie over de website
Door weerdata
hoi,sinds 2 dagen meteobridge aangesloten aan mijn davis vantagepro2 met waeterlink software, als ik in webbrouwser:magicip.meteobridge.com invul krijg ik een ip adres,maar ik kan met mijn gebruikersnaam en passwoord(meteobridge)kleine letters niet inloggen!hij blijft maar zoeken!wat loopt hier fout?
nu heb ik al zitten zoeken op het forum maar de engelse taal begrijp ik niet zo goed,wie kan mij helpen
Door weerdata
hoi ,heb nog wat aanvullende informatie:heb een reset gedaan van meteobridge,maar krijg ''kan webpagina'' niet vinden? pc draait op windouws 7 en configuratie is o.k
mvg Marc(weerdata)
Door T.J.
Hallo Marc.

Ik zou eens in je router kijken welke ip de meteobridge heeft.
Ik heb een ip adres gereserveerd zodat het ip adres van de meteobridge altijd hetzelfde is.
Als meteobridge wel met internet verbonden is dan is het een kwestie van ip adres intikken in je webbrowser en aanmelden.
Ik denk dat je meteobridge na reboot een ander ip adres heeft en je daarom de melding krijgt van webpagina niet gevonden.
Dus eerst zorgen voor een statisch ip adres.
Desnoods via de "cloudsimulator" meteobridge configureren (config.meteobridge.com) en opslaan op een USB stick en dan meteobridge rebooten met USB stick erin.
Belangrijk is om je SSID etc. goed te configureren.

Succes Tjeerd