Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door jango
Heb je het htx bestand wel in de goede map van weatherlink geplaatst die moet nl. in de map van je station (zoals je station heb genoemd) en dan in de map templates staan en dan word je htm pagina door het progg. aangemaakt en op je website geplaatst
waarschijnlijk heb je hem gewoon in de weatherlink map Sample Templates staan en daarin word hij niet vernieuwd

grt. Jan
Door WeerStationWoerden
Goede Avond
Ik ben zelf ook druk bezig om z'n tabel op de homepage te zetten .
Het lukt me wel om de gifplaatjes werkend te krijgen ( via edit en url gif plaatje invullen )
Maar alleen de data blijft leeg in het vlak waar de Monthly Highs/Lows staan

Nu begrijp ik uit het bovenstaande bericht dat weatherlink een map aanmaakt in C:\\Program Files\\WeatherLink
Als ik daar kijkt zie ik maar 2 mappen staan en niet de map van mijn weerstation ? (Sample Templates en Support)

Ik zie de map van het station alleen als ik in het progamma de op de knop
open - nieuw station / drukt

ik neem aan dat ik wat verkeerts doe alleen ben er nog niet achter wat .

mvg Gert

jango schrijft:
Heb je het htx bestand wel in de goede map van weatherlink geplaatst die moet nl. in de map van je station (zoals je station heb genoemd) en dan in de map templates staan en dan word je htm pagina door het progg. aangemaakt en op je website geplaatst
waarschijnlijk heb je hem gewoon in de weatherlink map Sample Templates staan en daarin word hij niet vernieuwd

grt. Jan
Bijlagen
tabel_van_de_website.jpg
tabel_van_de_website.jpg (137.82 KiB) 3570 keer bekeken
Door WeerStationWoerden
normaal is dat

Windows Vista
Ga naar Computer
Kies Organiseren > Map- en zoekopties
Ga naar het tabblad Weergave
Scroll in het venster naar Verborgen bestanden en mappen
Selecteer de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven
Klik op Toepassen > OK

alleen dat wertkt niet ? tis raar !
ga even verder zoeken .

tjabine schrijft:
Dan heb je volgens mij Vista?
Die verbergt het station in de weatherlink map.
Ik weet alleen zelf ook niet hoe je die kunt terug vinden.
Door Weer Boxmeer
Goede avond,
Soms kan ik alleen al genieten van het feit hoe mensen elkaar helpen.
Bij software gaat het vaak om hele kleine dingen.
Vraagje op het forum en meestal komt er heel snel goede raad.
Groet Rob van Veldhuijzen
Door tjabine
Hoi Gert,

Was je er al achter hoe je het station dat je aangemaakt hebt met weatherlink, zichtbaar kunt maken in Vista?
Bij mijn vader kan ik hem nog steeds niet zien!
Ik zelf heb ook vista, maar bij mij is het station door een beetje rommelen zichtbaar geworden(vraag me niet hoe!)

Gr Ron.
Door WeerStationWoerden
hoi Ron

ik heb alles gedaan wat ik kon doen maar dat Vista wilde de map niet zichtbaar maken .
was al zelfs zover dat Vista was gecrasht !!
( had het 1 en ander verandert in een map ) en op zo manier dat niks meer werkte.
dus heb vista opnieuw geïnstalleerd en ik draai nu met Weather Display
dat gaat wel goed met vista .

ben zelf ook wel benieuwd of er iemand is die weatherlink goed draaiend heb gekregen onder vista

MVG
Gert