Algemeen forum voor discussie over de website
Door vanappeven
Hallo, ik heb mijn weerstation al 4 weken geleden aangemeld bij hwa.
Tot op heden nog geen reactie ontvangen, ook niet op een mail die ik daarover verstuurt heb. Weet iemand wat de reden hiervan is?

Groet Twan.
Door osjohn
Dat is wel erg kort door de bocht, het HWA is nog lang niet dood met zin ongeveer 350 leden.

Gr. John
Door SpeedyGJ
Hwa is niet dood.
Probleem is dat Luc de oprichtiger van hwa het te druk heeft naast deze website.
Zit soms wel eens te denken of het verstandig is om meerdere stokken door te geven waardoor aantal andere vaste betrouwbare leden de nieuwe leden kunnen toevoegen, hierdoor wordt de wachttijd verkort.
Ik weet dat dit niiet 1 2 3 mogelikk is, maar er over praten zou wel tot de mogelijkheden behoren :)
Door Overijse
vanappeven schrijft:
Hallo, ik heb mijn weerstation al 4 weken geleden aangemeld bij hwa.
Tot op heden nog geen reactie ontvangen, ook niet op een mail die ik daarover verstuurt heb. Weet iemand wat de reden hiervan is?

Groet Twan.

Herinnering verzonden naar Luc, om effe zijn de aanmelding op te snorren in zijn overvolle mailbox ;).

Effe geduld en komt goed.

Grtz
Kris
Door Luc
HWA is zeker niet aan het doodbloeden. Maar het klopt wel dat ik veel minder vrije tijd heb om aan HWA te besteden dan een aantal jaren geleden.

Met name het toevoegen van weerstations is een arbeidsintensief karwei. Daar zijn een aantal handmatige handelingen voor nodig en handmatige toevoegingen in de database. Andere wijzigingen zijn ook door moderators uit te voeren. Het is helaas niet eenvoudig om dit makkelijk toegankelijk te maken voor moderators.

Deze week probeer ik nog diverse nieuwe stations toe te voegen.

Mvgr,
Luc