- 18 feb 2021, 11:44
PWSD is een mooie manier om PWS-info te vertonen, en daarom gebruik ik het voor alle 3 PWSen (met dank aan Wim)
.
Stuit ik op een aspect dat tot nadenken stemt.
Aeris vertelt me dat ik te vaak info vraag per dag [limiet is 1000 calls/dag per account]:
als dat betekent dat eind van de dag wat minder updates komen, niet echt een praktisch probleem.
Een extra account oprichten is misschien pragmatisch, maar lijkt wat overdone.
Anderzijds worden 2 van mijn WU-accounts ververst per 20 minuten [historisch zo gegroeid], dus opvragen per 5 minuten is ook niet echt nodig.
.
Komt de (open) vraag op of/hoe de ‘verversing’ van PWS_Dashboard met opzet in lagere versnelling gezet kan worden, en wat de effecten daarvan kunnen zijn.
.
Stuit ik op een aspect dat tot nadenken stemt.
Aeris vertelt me dat ik te vaak info vraag per dag [limiet is 1000 calls/dag per account]:
als dat betekent dat eind van de dag wat minder updates komen, niet echt een praktisch probleem.
Een extra account oprichten is misschien pragmatisch, maar lijkt wat overdone.
Anderzijds worden 2 van mijn WU-accounts ververst per 20 minuten [historisch zo gegroeid], dus opvragen per 5 minuten is ook niet echt nodig.
.
Komt de (open) vraag op of/hoe de ‘verversing’ van PWS_Dashboard met opzet in lagere versnelling gezet kan worden, en wat de effecten daarvan kunnen zijn.
Config = TFA_Nexus/WS7000/Tempest/Ecowitt + WsWin/Domoticz/GW1000/Meteobridge + DHZ
WS Hengelo_Slangenbeek
Kwaliteitsstreven, maar pragmatisch/KISS, ook voor deze liefhebberij!
Moderator = ondersteunend, vrijwillig, zover als passend in vrije tijd ....
WS Hengelo_Slangenbeek
Kwaliteitsstreven, maar pragmatisch/KISS, ook voor deze liefhebberij!
Moderator = ondersteunend, vrijwillig, zover als passend in vrije tijd ....