beneluxmeteo schrijft:
Hallo Bert,
Wietse heeft mij ooit een rooster gestuurd, maar heb echter begrepen dat hij geen weerberichten meer schrijft? Een goede coördinatie zal zeker welkom zijn.
Het lijkt me dan ook raadzaam om voor de tijd duidelijk te hebben wie er nu wel en niet meer een weerbericht willen schrijven.. Een 'dan wel, dan niet, en dan toch maar weer wel patroon' zitten we niet op te wachten, en geen één lezer van dit forum.
Als jij dit zou willen coördineren Bert een rooster dan zeg ik wat mij betreft volmondig ja.
Groet,
Johan
Hi Johan,
Ik ben best bereid het één en ander te coördineren en in te roosteren maar dan moet wel duidelijk zijn op wie we kunnen rekenen m.b.t. tot het schrijven van het weerbericht.
Ook zou het fijn zijn als ook Luc zich met deze discussie zou bemoeien.
Laten we eerst maar eens inventariseren wie het weerbericht wil schrijven. Wenselijk zou zijn dat we een vast team zouden hebben.
Ik stel voor dat een ieder die er wel voor voelt het weerbericht eens in de zoveel tijd te schrijven, zich per PM bij mij meldt.
Laten we met z'n allen maar eens kijken of we hier iets moois kunnen opbouwen en dat het weerbericht van MC incidenteel wordt.
Ik hoor graag.
Groet,
Bert J. van Bergen