- 26 jun 2009, 23:42
William schrijft:
Hi William,
Een bijdrage is nog acceptabel maar dat is het niet.
Een bijdrage van MC
Een bijdrage van KNMI
Reclame inkomsten van de site
Zo langzamerhand wordt het wel een leuke bijdrage waar ik op zich nog niet veel moeite mee heb maar niet over de rug van de amateur. met hetzelfde recht zouden ook wij kunnen zeggen wij willen een kleine bijdrage.
Mijn persoonlijke situatie komt een eind overeen met de door jou genoemde situatie maar ik kan niet anders concluderen dan dat het wel degelijk geen hobby maar een stuk inkomen is. Dat het de amateur niets kost de gegevens te leveren is natuurlijk niet juist. Ook jij hebt een weerstation moeten kopen, een internet abonnement moeten aanschaffen etc.
Ga nu niet stellen dat je dat toch wel had want dan zou ik kunnen stellen dan ga ik voor niets met de trein want die loopt toch.
Laten we samen één ding vaststellen : Wij willen samen plezier aan onze hobby beleven.
Groet,
Bert J. van Bergen
Groet,
Bert J. van Bergen
Hallo allemaal,
Heb eerst de discussie eerst helemaal doorgelezen en ik vind het wel een goed idee niet alleen voor nu maar dat we misschien ook voor de toekomst ook een steentje bij kunnen dragen aan het gehele weergebeuren.
Dus mij mag je zeker op de lijst zetten, probeer altijd zo goed mogelijk met mijn middelen en locatie zo goed mogelijke meetgegevens te geven.
Wil ook graag op onderstaande een reactie geven.
Aan de vooravond van wederom een nieuwe discussie m.b.t. "samenwerking " hoop ik dat een ieder hieraan eens denkt. Luc, MC en KNMI zijn commercieel, ze moeten er van eten. Ik heb, en met mij velen, hard voor mijn eigen brood moeten werken. Ik ga niet ook nog het brood voor een ander verdienen.
Ben zelf volledig afgekeurd en voor mij is het weerstation een van mijn hobby´s, heb zelf ook nog een groep, forum en dergelijke draaien dus weet wat het ongeveer kost als Luc daar een bijdrage voor kan krijgen door samenwerking en dergelijke wat let hem des te beter kan hij alles draaiende houden ik hoop dat er velen amateurs zoals mij denken het kost niets om onze gegevens te geven.
Groeten william
Hi William,
Een bijdrage is nog acceptabel maar dat is het niet.
Een bijdrage van MC
Een bijdrage van KNMI
Reclame inkomsten van de site
Zo langzamerhand wordt het wel een leuke bijdrage waar ik op zich nog niet veel moeite mee heb maar niet over de rug van de amateur. met hetzelfde recht zouden ook wij kunnen zeggen wij willen een kleine bijdrage.
Mijn persoonlijke situatie komt een eind overeen met de door jou genoemde situatie maar ik kan niet anders concluderen dan dat het wel degelijk geen hobby maar een stuk inkomen is. Dat het de amateur niets kost de gegevens te leveren is natuurlijk niet juist. Ook jij hebt een weerstation moeten kopen, een internet abonnement moeten aanschaffen etc.
Ga nu niet stellen dat je dat toch wel had want dan zou ik kunnen stellen dan ga ik voor niets met de trein want die loopt toch.
Laten we samen één ding vaststellen : Wij willen samen plezier aan onze hobby beleven.
Groet,
Bert J. van Bergen
Groet,
Bert J. van Bergen